Aparthotel

12 reviews over Aparthotel Fleischer's in het Nederlands

Fantastische Hotel

bg_santen
6-7-2015

Een prachtig hotel, vele foto's van gemaakt, ook het eten was prima. Oude dame vertelde enthousiast over haar Familie, die zeer sportief waren, waarvan foto's in de hal waren opgehangen. Heel leuk en gezellig.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Laat maar zitten.

A.G.v Huffelen
4-7-2015

Tijdens mijn geweldige rondreis door Noorwegen (10 keer 2 nachten) was dit het duurste en slechtste hotel op mijn rondreis. Mijn kleine kamer aan het perron wordt dagelijks niet goed schoongemaakt. De service is redelijk maar de kwaliteit van het eten in het restaurant alsook het bedienend personeel is bedroevend.Het is een leuk hotel wat een beter management verdient.De omgeving is een bezoek aan Voss meer dan waard.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jun 15 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Grappig hotel

rita
31-10-2013

Klassiek hotel dat idd doet denken aan de Adam's family. Niet alleen het hotel ook de receptionist. Mooi uitzicht op de bergen en het meer. Ruime kamer met bank en stoel. Ligging is zeer goed. Goede uitvalsbasis voor leuke dagtochten. Bergen is het bezoeken waard, een minicruise van Gudvangen naar Flamm is prachtig en achter het hotel kun je met dinglo of danglo, de enige 2 bakjes v.d kabelbaan, de berg op voor een mooi uitzicht en een stevige wandeling.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Hotel met uitstraling

MartieHermien
1-9-2012

Hotel met "koninklijke" uitstraling, aan de voorkant lijkt het wel een paleis met een schitterend uitzicht vanaf het terras. Aan de achterkant (waar wij onze kamer hadden boven de uitgang) lig je meteen aan het spoorwegperron. Gelukkig geen intensief gebruik. Maar door een teambuildingsfeestje van jongelui werden wij wakker gehouden tot 03.00 uur. De eetzaal is een enorme (maar wel gezellige) ruimte, maaltijden uitstekend, personeel zeer vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Op bezoek bij Positieve tak van The Adams Family

eric de ridder
21-7-2012

Een perfecte locatie toen de auto nog niet zo populair was en iedereen met de trein ging. Incl. de koninklijke familie logeerde daar en dat straalt het nog steeds uit. Zo ook in haar personeel. Wij sliepen aan spoor 1 eeuuhh, kamer 2.16. Bij ramen dicht hoor je echt niets. Bedden kunnen beter en douche ingang te klein voor een rolstoel. In de eetzaal kreeg je een paleis gevoel met een tuin zo mooi.

Gereisd Met partner in Tue Jun 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtig hotel

jacco
17-7-2011

wij zijn hier in juli 4 dagen geweest en we hebben ons geen moment verveeld. het hotel is een geweldig ouderwets gebouw , met veel historische fotos, atributen e.d. het ontbijt- en diner buffet vonden wij prima voor elkaar. vriendelijke bediening . het enige minpuntje was het vrij koude water in het binnenzwembad.

Gereisd Met partner in Tue Jul 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hotel

Monique
11-7-2011

Charmant historisch hotel met een individuele sfeer. Ik had een leuk torenkamertje, netjes en schoon. Het personeel is erg vriendelijk en de ligging centraal aan de hoofdweg en dichtbij het centrum. Mooi uitzicht over het meer. Aan de achterkant grenst het hotel aan het spoor, maar daar merk je 's nachts niets van. Goede uitvalsbasis voor excursies in de omgeving. Gratis wifi op de kamers.

Gereisd Alleenreizend in juli 2011

mooie omgeving

nicole.winters
1-2-2011

de bedden worden elke dag gemaakt.is wat klein de keuken en oud.je zit mooi aan een meer.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 16 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aangenaam

liesbeth
17-8-2010

Waren in juli 2010 3 nachten in dit hotel. Een aangenam hotel met ietwat ouderwetse kamers en een redelijk uitgebreid buffet. Allemaal geen grote luxe maar gewoon een aangenaam en rustig hotel. Wij hebben niets last gehad van de trein of het drukke verkeer.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klassiek hotel met piepkleine appartementen

Sipko Mülder
15-8-2009

Wij hebben in juli 2009 met ons gezin gedurende een week een appartement gehuurd van Fleischers. Het hotel zelf is prachtig met een klassieke inrichting, een prima overdekt zwembad, een pianobar en een mooi ontbijtbuffet. Vlak achter het hotel loopt echter wel een treinspoor en vlak voor het hotel loopt de drukke E16, de verbindingsweg tussen Oslo en Bergen. De appartementen liggen op 50 meter van het hotel aan een meer. Voor vier personen is het appartement nogal klein. Er zijn geen kasten. De kitchenette en de badkamer zijn klein. Het is wel schoon en er is dagelijkse schoonmaak. Toch vonden we zo'n klein appartement nogal duur. Van hieruit zijn mooie excursies te maken (oa naar Bergen per trein en Stalheim). Voss is een gezellig stadje.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Fleischer's in Voss , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Fleischer's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.