We hebben een aantal aanbieders voor Voss voor je op een rij gezet:

Reviews over Voss

Noorwegen in een notendop

Ann,
    10-5-2011

Tijdens onze rondreis verbleven we enkele dagen in de jeugdherberg van Voss.

Daar hebben we een uitstap geboekt "Noorwegen in een notendop".

Vanuit Voss ging het met de bus tot Gudvangen, en onderweg maakten we een stop in Stalheim. Tijdens de busreis vertelde onze gids allerlei wetenswaardigheden over Noorwegen, de omgeving, feestdagen en gebruiken.

Onderweg zagen we de Tvindefossen en de Sivlefossen.

Daarna gingen we een boot op en vaarden over de Nerovfjord en de Aurlandfjord tot Flam. In Flam wachtte een bergtreintje (Flams-bana) en bracht ons via schitterende landschappen tot aan de Kjosfossen. Daar konden we in een tunnel uitstappen om vanop een platform foto's te gaan nemen. Schitterend gewoonweg.

Eens aangekomen in Myrdal bracht een gewone trein ons terug naar Voss.

Gereisd met oudere kinderen in juli 1988

Erg mooie omgeving.

LJM,
    13-8-2009

Het is een nieuw ski gebied. Erg mooi maar weinig te beleven in de zomer. Ideaal voor natuur en wandel liefhebbers. Vanuit het park lings ga je een mooi berg gedeelte in en kom je bij de snee, prachtig. Weinig retaurants. Maar je hebt een erg luxe huis met alles erop en eraan. Sauna en veel slaapkamers. Zelfs een wasmachine in ons huis.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Heerlijk en mooi

Sabrina D.,
    18-7-2008

Leuk klein stadje. We waren er net dat er een festival bij het fjord was. Erg gezellig. Iedereen was aan het bbq-en.

Wat wij gingen doen onze kinderen? ( 2 en 4 jaar oud)

Met de kabelbaan naar boven met prachtig uitzicht over Voss.

Met de trein naar Bergen.

Gereisd familie in juni 2008
Voss scoort een 8 uit 10, op basis van 8 reviews