Vakantiehuis Liseth Pensjonat

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag-1°-4°
8,3

4 reviews over Vakantiehuis Liseth Pensjonat in het Nederlands

Geweldige Up grade naar een enrome villa

trudy_32
14-5-2013

We zijn 2 keren geweest bij Liseth Pensjonat, de eerste keer in een eenvoudig maar goed ingerichte blokhut voor 4-5 personen met 2 slaapkamers, de tweede keer hadden we deze weer geboekt maar kregen we de villa Bekebo een enorm huis met een geweldige woonkamer en 2 grote slaapkamers en een grote slaapzolder.

Personeel was zeer vriendelijk, de prijzen redelijk en een gezellige huiskamer met restaurant.

Ook de gehele was er kunnen draaien.

De omgeving is heel erg mooi, een geweldige locatie voor een rondreis door zuid noorwegen.

oke voor een paar nachten

mieke
25-7-2012

Ons 4 persoons huisje was sober ingericht. Klein terrasje met 2 kleine bankjes. Meerdere persoons huisjes zijn nieuwer. Het uitzicht was super! Hoge klantvriendelijkheid! We hebben een week vertoefd hier,en het bleek dat de bewolking erg rondom onze plek bleef hangen. In eidfjord aan de andere kant van de berg was het standaard dagelijks minstens 4 gr warmer,en meer open weer. Leuke wandeltochten vanaf de camping. Minstens 20 minuten rijden voor een supermarkt of vvv

eecamping

Prachtige omgeving, prima huis

Nienke
27-12-2009

Liseth ligt ver boven Eidfjord, en is via een aantal kurketrekkertunnels te bereiken. Boodschappen doe je in Eidfjord, wat 20 km rijden is. Het huisje was erg leuk, prachtig uitzicht vanaf het terrasje en een geweldige omgeving. Behulpzame medewerkers in het pensionat. Mogelijkheid om je kleding te wassen. Mooie wandeling op de Hardangervidda gemaakt, is prima te bereiken. Voringfossen viel wat tegen.

2008

Wij zijn daar net geweest in een kampeerhut en in met was

Henk en Bernadette
20-6-2008

Wij zijn daar net geweest in een kampeerhut en in vergelijking met andere hutten was deze de beste .Er was een toilet en stromend water aan wezig en alles was keurig schoon.

Het uitzicht was heel mooi.

De eigenaar was er behulpzaam.

Er was een gezellig ingericht restaurant bij en een soort huiskamer waar je tv kon kijken ed.met luxe stoelen en bankstellen

Er staan ook mooie vakantie woningen en die zijn heel gezellig ingericht.

Volgens ons zijn ze nog bezig met de

afwerking rond om de huisjes en kampeerhutten.Vandaaruit kun je ook heel mooi wandelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Liseth Pensjonat in Vøringsfoss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Liseth Pensjonat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.