Een mooie uitvalsbasis voor diverse wandeltochten

Review geschreven door Michiel

Een mooie uitvalsbasis voor diverse wandeltochten

Michiel
22-7-2018

Omdat we met een gezin met 5 waren, kregen we 2 huisjes. Beiden hadden 3 slaapplaatsen als je de slaapbank niet mee rekende. Er waren twee kookplaatjes, een koelkast met vriesvak en voldoende servies en pannen. Ook waren er voldoende kussens en dekens. De camping was rustig en schoon. Zo ook het toiletgebouw. Wel 20 kronen voor 5 minuten. Het winkeltje heeft een uitgebreid assortiment, maar wel wat duurder dan gemiddeld. Dichtstbijzijnde supermarkt is 25 km rijden. Wifi haalt net niet het einde vd camping. Een mooie uitvalsbasis voor diverse wandeltochten.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)