Camping Garen Camping

8,7

4 reviews over Camping Garen Camping in het Nederlands

Omdat we met een gezin met 5 waren, kregen we 2 huisjes. Beiden hadden 3 slaapplaatsen als je de slaapbank niet mee rekende. Er waren twee kookplaatjes, een koelkast met vriesvak en voldoende servies en pannen. Ook waren er voldoende kussens en dekens. De camping was rustig en schoon. Zo ook het toiletgebouw. Wel 20 kronen voor 5 minuten. Het winkeltje heeft een uitgebreid assortiment, maar wel wat duurder dan gemiddeld. Dichtstbijzijnde supermarkt is 25 km rijden. Wifi haalt net niet het einde vd camping. Een mooie uitvalsbasis voor diverse wandeltochten.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping maar te ver van alle activiteiten

Paul en Sanne
18-8-2015

Dit is een camping voor echte wandelaars. Wij verbleven hier 3nachten en dat vonden wij meer dan genoeg. Wij hadden een auto vakantie en dan is het zeer jammer dat je voor het dorpje nog eens 25km moet rijden. Sanitair wel schoon al vonden wij 20k voor 5min douchen wel aardig fors vergeleken met de rest van Noorwegen

Gereisd met partner in augustus 2015

Goede camping

Sydney
11-8-2014

Leuke hut, maar met hoekbank en grote tafel staat het wel wat vol, zeker als je met 2 kleine kinderen ben, hut was verder wel schoon en netjes. Sanitair in orde, schone wc's , goede douche's. Wel een schamel hoekje om de afwas te doe. Groot speelveld voor de kinderen, wel weinig speeltoestellen. Winkeltje op de camping is wel handig, verdere winkels zitten ver weg en er word iedere dag vers brood gebakken in de winkel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie camping op een hoogvlakte

annemie_van_eulem
28-8-2012

De camping is gelegen op een hoogvlakte, dichtbijzijnde dorpje is Eidfjord (25 km). Ideaal uitgangspunt voor stevige wandelaars, maar voor echte uitstapjes in de omgeving moet je veel kilometers rijden. De camping heeft een redelijk uitgebreide supermarkt. Overnachtingen in hytter; gezellig en knus; kachel aanwezig want die is 's avonds wel nodig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Garen Camping in Vøringsfoss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Garen Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.