Hotel Brakanes

Hotel Brakanes

7.6Goed

Noorwegen, Hordaland, Ulvik

Op vakantie geweest naar Brakanes?

7.6Goed

• Sauna

10 reviews over Hotel Brakanes

• 6ingrid en eddy17-07-2011

prachtige ligging aan de fjord!

Het hotel is inderdaad wat verouderd en aan een opknapbeurt toe. Het hotel op zich is een doolhof. Allerlei lange gangen en tappen. Moesten onze koffer om op de 5de etage te komen een trapje op zeulen. Wij hadden ook idd de pech dat wij aan de achterzijde van het hotel zaten, en direct naast de lift wat een nogal onaangenaam geluid en lichtelijke trilling gaf ( gelukkig had ik mijn oordoppen bij!).De kamer bestond uit verschillende aan elkaar gelegen hokjes onder een schuindak. badkamer, zonder raam, hokje slaapkamer zonder raam en zitgedeelte hier was gelukkig een groot raam om de boel enigzins wat te ventileren want de kamer was ontzettend warm.Ook wij konden ons kamers opwaarderen voor 100 nkr per nacht per persoon. Uitbuiterij vind ik dit want terwijl de gasten die met de bussen komen (massa's Japanners en Duitsers die als besten over het buffet heen vallen), en hier voor 1 nacht verblijven ( komen om 19.00 uur aan en verdwijnen om 8 uur) de mooiste kamers hebben. Beetje jammer!

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Lisette24-08-2010

Rumoerig hotel in mooie omgeving

Pluspunten: prachtig uitzicht (als je een kamer aan de goede kant hebt). Grote kamer, groot balkon. Minpunten: rumoerig. Er komen veel bussen met hordes toeristen die veel geluid produceren en massaal het buffet bestormen. Gezellig eten was er wat ons betreft onmogelijk.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Frans en Tiny23-07-2010

Zeer mooi gelegen aan de fjord

Hotel Brakanes Rica in Ulvik is een zeer mooi hotel gelegen aan een zeer mooie fjord.

Gereisd met partner in juli 2010

• 5Wim29-06-2010

Pech, kamer op achterzijde

Rond-reis-Leif en jawel een kamer op achterzijde. Een lelijke invalide geschikte kamer met tussen deur naar andere kamer waar je woordelijk mag mee genieten wat men daar zegt. Een grote domper voor ons op deze deze fjorden-rond-reis. Juist daarom mag je verwachten dat je uitzicht krijgt op het fjord, maar nee. De receptie weet dit en gelijk een aanbod om 50 euro meer te betalen om een fjord-zicht kamer te krijgen. Bij navraag blijkt dat men dit bewust niet in de voorlichting opneemt. Kwalijke zaak.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8corie05-06-2009

goed maar druk vooral met het eten.

Wij waren er aug 2008Het eten was goed en uitgebreid. Maar 's morgens erg chaotisch. Doordat het zo druk was met reisgezelschappen.Bordjes met de naam van de reisorganisatie met ''gereserveerd'' erop,werden door andere reizigers weggezet opdat zij op die plaats wilden zitten.Met name duitsers waren daar goed in.Er waren er bij die ,als je aan het buffet stond,zeiden 'weg'-op z'n duits.Maar het hotel was oke!!!!!!

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 8Frans en Ria23-06-2008

goed hotel voor rondreis

2 - 4 juni 2008. Op onze rondreis in Noorwegen (met eigen auto)verbleven we twee nachten in dit prachtige hotel. Schitterend gelegen aan de Fjord en in Ulvik. Een leuk plaatsje. We hadden een prachtige en grote kamer, met balkon en "Fjordzicht". Werkelijk een schitterend uitzicht vanaf je balkon en het wordt eigenlijk s'avonds/s'nachts niet donker. Eten was prima (buffet)

Gereisd met partner in juni 2008

• 8TOMPOESJE05-08-2007

Hotel is mooigelegen, maar als je pech hebt, dan heb je een kamer aan de achterzijde. Het hotel is erg verouderd. Zwembad kan je niet in zwemmen= te klein. Het goede eten maakte veel goed, maar wij vinden het geen aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8N.W.J.Mulder21-02-2007

Een hotel waar we in augustus 2006 geweest zijn en waar we dit jaar weer een paar dagen gaan verblijven tijdens onze zoveelste rondreis door Nooorwegen. Het hotel ademt een gezellige en luxueuze sfeer ui. Het is gelegen aan een prachtig fjord( uiteinde van het Eidfjord). De kamer die we hadden was groot en mooi, met balkon.Zag uit op het fjord. Mooie tuin en ligweide, zelfs kleedhokken aan het fjord, waar je prima kan zwemmen. Het eten is er prima. Een uitgebreid ontbijtbuffet en avondbuffet. Kortom: Geweldig

Gereisd in februari 2007

• 8Carla19-08-2006

Prachtig gelegen hotel , direct gelegen aan fjord. Wonderschoon uitzicht. In het fjord kan je zwemmen, waterfietsen en roeien. Het hotel heeft meerdere soorten kamers, sommige in het oudere gedeelte (zoals de onze) sommige wat nieuwer. Niet alle kamers hebben uitzicht op het fjord. Er was een prima buffet met levende muziek. Ulvik is een rustig plaatsje met maar een paar winkels. Wel een schattig kerkje geopend tot 10 uur 's avonds. Je kan er goed wandelen.

Gereisd met vrienden in juli 2006

Hotel Brakanes info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad