We hebben een aantal aanbieders voor Ulvik voor je op een rij gezet:

Reviews over Ulvik

Magnifiek gelegen aan Ulvikfjord

Rinus
    19-10-2011

Het dorp is gelegen temidden van een indrukwekkend berglandschap, een groot hotel ligt er langs de fjord en verder zijn er wat boerderijen en een kerkje, een klein monument herinnert er aan de gevoerde oorlog tegen de Zweden. Men kan het dorrp bereiken per veerboot vanuit Brimnes of over de weg via het landschappelijk zeer fraaie Espelandsdal vanuit Granvin.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 1970 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek

CM van Duuren
    6-6-2011

Voor mij inmiddels al de 20e keer naar Ulvik dit jaar. De rust en schitterende omgeving zorgen er voor dat ik alleen dit echt vakantie vind. Een mooie plek op een simpele camping waar alles schoon en goed geregeld is. Je kunt enorm goed vissen in de fjord en mooie wandelingen zijn aan de orde van de dag.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 04 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ulvik is een mooi rustig plaatsje waar we al jaren komen

J.A. van Arenthals
    28-4-2008

Ulvik is een mooi rustig plaatsje waar we al jaren komen. De camping is eenvoudig maar netjes. Winkels zijn er voldoende. Zwemmen kan je in de fjord. Ook zijn er mogelijkheden voor rondvaarten en vluchten vanaf het Braakeneshotel. Ulvik tot onze volgende vakantie.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Ulvik scoort een 8 uit 10, op basis van 5 reviews