Vakantiepark
8,3

• Onderkomen8,5
  • Activiteiten8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Voss Resort Fjellheisar voor je op een rij gezet:

62 reviews over Vakantiepark Voss Resort Fjellheisar in het Nederlands

aanrader!

van soest
1-9-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Al vaker in Voss verbleven op resort bavalstunet.....prachtige woning die zeer warm en smaakvol is ingericht, uitzicht over het dal en op de bergen eromheen. De woning is zeer luxe met sauna, grote badkamer...enorme tv, uitgebreide keuken met de nieuwste snufjes en heerlijke bedden, al vele malen op dit resort heerlijke dagen gehad....een aanrader voor iedereen!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtig uitzicht

Evi
6-8-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Mooie huisjes, uitzicht is prachtig. Nadeel, vond ik, is dat mensen zelf kunnen schoonmaken en dat zie je. De wifi deed het niet; tot we ontdekten dat het wifikastje in een metalen kast in de muur was geplaatst. Tsja, dan kom je niet ver natuurlijk. Toen we hem daaruit haalden, deed de wifi het fantastisch. Mooie grote keuken met alles erop en eraan. Ik was ook erg blij met het mooie balkon en de eigen wasmachine. De schapen voor de deur zijn leuk voor het vakantiegevoel, maar zorgen voor de nodige overlast (poep). Met een touw houd je ze bij de voordeur weg. Wij waren hier in de zomer en dan is het erg rustig. Ik weet niet hoe het in de winter is. In Voss zelf is van alles te doen. Voor kinderen is er verder niets op het park te doen. De huisjes liggen wat uit elkaar en het voel niet aan als 'park', zoals je dat bij Landal of Centerparcs hebt. Let op bij het afrekenen. Bij ons maakten ze een rekenfout.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prachtig verblijf

Jelle
4-9-2017

Toen wij de sleutels van de vakantiewoning kregen en wij het huis hadden gevonden, keken wij vol verbazing, wat een prachtige woning! Op een prachtige locatie, zeer luxe woning met o.a. twee badkamers, grote woonkamer met plasma tv, Amerikaanse koelkast, sauna, etc. etc. Echt genoten, vers brood kun je een dag van te voren bestellen bij de receptie, in Voss zelf is genoeg te doen, op het park zijn er in de zomer geen activiteiten, ook voor kinderen is hier weinig tot niks te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

mooi huis

van oostrom
27-8-2017

Het derde huis op onze rondreis,erg mooie woning met ikea inrichting,leuke houtkachel....grote badkamer met wasmachine...en keuken van alle gemakken voorzien zoals afwasmachine oven,ijskast met vriezer en klimaatkastje voor wijnliefhebbers Grote veranda met wat plastic stoeltjes...prachtig uitzicht over het dal van Voss....wifi en een prima tv met aardig wat zenders....1 ruime slaapkamer met stapelbed en een slaapkamer met tweepersoonsbed. Onze derde keer in Voss is dit keer wederom prima bevallen en zeker een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi uitzicht. Voss aardig plaatsje

Nien
19-8-2017

Op een berg. Mooi huisje met prachtig uitzicht. Alles wat je nodig hebt, was in het huisje aanwezig. Fijne receptie. Wandelmogelijkheden nihil vanaf het park. Stadje wel aardig. Flink wat supermarkten daar.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Maarten
30-7-2017

Keurig nette huisjes in prachtige omgeving en met super uitzicht! Inrichting goed en functioneel, best luxe ook met bijvoorbeeld vaatwasser en broodrooster. Alles is gericht op wintersport in Voss Resort, dat merk je ook aan het personeel, die hadden weinig gevoel voor zomergasten. Maar in een huisje heb je weinig met personeel te maken dus dat geeft niks. In de omgeving van Voss is veel te zien, Noorwegen op zijn best!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Prachtig, rustig resort met knusse woningen

Marieke
30-6-2017

Prachtig uitzicht over de vallei

Gereisd Met partner in juni 2017

Diana
25-6-2017

Op het huisje is niets aan te merken. Wel op de receptie. We kwamen na een rit van 6 uur aan. De receptie wilde net dicht gaan. Als we 10 min later waren geweest, hadden we geen bedlinnen en handdoeken gehad. Ook was er niks meer te eten te verkrijgen. Het is ingesteld op de wintersport

Gereisd Met partner in juni 2017

Mooie (nieuwe) vakantiewoning in skigebied. De woning ligt erg hoog in de bergen (het uitzicht is hier fantastisch). Hierdoor wat afgezonderd van de bewoonde wereld. De weg er naar toe is smal. De woning is van alle gemakken voorzien. Zelfs een was/droog combinatie en sauna is er aanwezig. De woning is nieuw waardoor er rondom de woning nog wat bouwactiviteiten plaatsvinden. De wegen rondom het appartement zijn ze nog aan het verbeteren maar je kunt er goed komen.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hoog gelegen met prachtig uitzicht

Fam. Engels
16-8-2016

Mooi ruim huisje met sauna en wasmachine. Balkon voor en achter. Geen speeltuintje voor de kinderen. Wel leuk bij een zomerse relaxdag is een strandje bij een meer net na de tunnel naar Bergen. Hier is tevens een bakkerswinkeltje met verse belegde broodjes, koffie en fris. Grasveldje en zitmogelijkheden en toilet. Wordt ook veelvuldig door passerende toeristen bezocht.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Voss Resort Fjellheisar in Skulestadmoen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Voss Resort Fjellheisar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.