Skulestadmoen

Reviews over Skulestadmoen

aanrader!

van soest,
    1-9-2018

Al vaker in Voss verbleven op resort bavalstunet.....prachtige woning die zeer warm en smaakvol is ingericht, uitzicht over het dal en op de bergen eromheen.

De woning is zeer luxe met sauna, grote badkamer...enorme tv, uitgebreide keuken met de nieuwste snufjes en heerlijke bedden, al vele malen op dit resort heerlijke dagen gehad....een aanrader voor iedereen!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtig uitzicht

Evi,
    6-8-2018

Mooie huisjes, uitzicht is prachtig. Nadeel, vond ik, is dat mensen zelf kunnen schoonmaken en dat zie je. De wifi deed het niet; tot we ontdekten dat het wifikastje in een metalen kast in de muur was geplaatst. Tsja, dan kom je niet ver natuurlijk. Toen we hem daaruit haalden, deed de wifi het fantastisch. Mooie grote keuken met alles erop en eraan. Ik was ook erg blij met het mooie balkon en de eigen wasmachine. De schapen voor de deur zijn leuk voor het vakantiegevoel, maar zorgen voor de nodige overlast (poep). Met een touw houd je ze bij de voordeur weg. Wij waren hier in de zomer en dan is het erg rustig. Ik weet niet hoe het in de winter is. In Voss zelf is van alles te doen. Voor kinderen is er verder niets op het park te doen. De huisjes liggen wat uit elkaar en het voel niet aan als 'park', zoals je dat bij Landal of Centerparcs hebt. Let op bij het afrekenen. Bij ons maakten ze een rekenfout.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtig verblijf

Jelle,
    4-9-2017

Toen wij de sleutels van de vakantiewoning kregen en wij het huis hadden gevonden, keken wij vol verbazing, wat een prachtige woning! Op een prachtige locatie, zeer luxe woning met o.a. twee badkamers, grote woonkamer met plasma tv, Amerikaanse koelkast, sauna, etc. etc. Echt genoten, vers brood kun je een dag van te voren bestellen bij de receptie, in Voss zelf is genoeg te doen, op het park zijn er in de zomer geen activiteiten, ook voor kinderen is hier weinig tot niks te doen.

mooi huis

van oostrom,
    27-8-2017

Het derde huis op onze rondreis,erg mooie woning met ikea inrichting,leuke houtkachel....grote badkamer met wasmachine...en keuken van alle gemakken voorzien zoals afwasmachine oven,ijskast met vriezer en klimaatkastje voor wijnliefhebbers

Grote veranda met wat plastic stoeltjes...prachtig uitzicht over het dal van Voss....wifi en een prima tv met aardig wat zenders....1 ruime slaapkamer met stapelbed en een slaapkamer met tweepersoonsbed.

Onze derde keer in Voss is dit keer wederom prima bevallen en zeker een aanrader!

Mooi uitzicht. Voss aardig plaatsje

Nien,
    19-8-2017

Op een berg. Mooi huisje met prachtig uitzicht. Alles wat je nodig hebt, was in het huisje aanwezig. Fijne receptie. Wandelmogelijkheden nihil vanaf het park. Stadje wel aardig. Flink wat supermarkten daar.

Skulestadmoen scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews