Vakantiepark Skysstasjonen Kro & Hytter

Kleine hotelsWeer vandaag-1°-4°
Vakantiepark Skysstasjonen Kro & Hytter
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Skysstasjonen Kro & Hytter voor je op een rij gezet:

6 reviews over Vakantiepark Skysstasjonen Kro & Hytter in het Nederlands

voldoende

PaBro,
1-9-2017

We hadden huisje 6 geschikt voor 5 personen. 1 slaapkamer had een stapelbed met breed onderbed, de andere slaapkamer had een stapelbed. De inrichting van het huisje is eenvoudig. keuken is voorzien van elektrische kookplaat en koelkast. Doucheruimte is voorzien van wastafel, toilet en douche, echter met 5 personen achter elkaar douchen is er niet bij omdat de boiler snel leeg is. Wanneer je mooi weer hebt en je overdag de deur uit bent, en je er alleen bent om te eten en slapen is het een prima verblijf. Echter als het weer minder is dan is het huisje aan de kleine kant. In de huiskamer staat een eetkamertafel geschikt voor 6 personen en een 3 persoons bank met klein kastje. Ook is er een radio en een televisie met satelliet verbinding. Wifi is er ook maar het signaal was alleen op 1 vd slaapkamers voldoende. buiten is er een gedeeltelijk overdekt terras met een bank en een klein tafeltje met 2 stoelen. op loopafstand is er een supermarkt ( COOP ) en een staafkerk waar je entree moet betalen om binnen te mogen. Verder kun je leuke uitstapjes maken vanuit roldal.

Hytter

Arabel Matijsen
3-8-2014

Van de vier accomodaties die we in Noorwegen hebben bezocht op onze rondreis, viel deze erg tegen. De hytter zijn klein, donker en verouderd. Onze hytter was ook niet erg schoon.

De badkamer ligt onder een schuin dak, zodat je niet rechtop onder de douche kan staan.

De camping ligt tegenover de supermarkt, maar heeft zelf weinig faciliteiten en voor kinderen is er niet veel te doen.

De meisjes achter de receptie spraken slecht Engels en waren niet echt vriendelijk. We wilden een ijsje kopen, maar werden volledig genegeerd.

Roldal zelf is niet zo heel groot, maar ligt wel mooi. De Stavkirke is zeker de moeite waard; erg mooi van binnen.

don't let the bed bugs bite you

easonderen
24-7-2014

We kwamen aan, heerlijk wat een ruimte. Maar niet erg schoon. De keuken wat schoongemaakt voor gebruik. Na alles een plekje gegeven te hebben, op de bank geploft, want buiten kon je niet gezellig zitten. Al vrij snel hadden we het idee dat we gebeten werden aan onze benen. vlooien dachten we. De vloer 2maal gereinigd. Wat een vieze bende! De hoeslakens op de bedden zaten ook vol pluisjes en haren, tja je legt je slaapzak erover en slaapt tijdens zo'n rondreis.

Mijn partner werd 's avonds wakker van gekriebel en vond een 'torretje' de volgende dag weer een. Na 3 nachten gingen we verder met onze rondreis waarna we na 4 nachten weer thuis waren. 2 nachten thuis en mijn partner zit onder de rode erg jeukende bultjes. De steken liggen vlak bij elkaar. Ongediertebestrijder heeft sporen gevonden en hopelijk spuiten ze vanmiddag alles dood!

kleine camping

Marianne
4-8-2012

Mooie kleine camping met leuke hytter. Onze hytter was niet zo erg schoon.Er was vanalles aanwezig.Helaas geen waterkoker.Een rustige camping.Supermarkt aan de overkant.Ideale camping voor allerlei uitstapjes in de buurt.

mooie, kleine camping

E. Vrencken
27-8-2009

Mooie camping, gelegen midden in het dorp. De supermarkt ligt tegenover de camping. De eigenaar is erg vriendelijk. De ruime vakantie huizen liggen tussen de bomen en zijn netjes, keuken heeft zelfs een vaatwasser. De ligging is ideaal, je kunt uitstapjes maken naar de fjorden en de Hardanger Vida.

Camping tussen de bomen in het dal

George Spaan
27-7-2009

Camping ligt tussen de bomen. Plaatsen vrij uit te zoeken. Zijn een beperkt aantal vaste plaatsen en ook hutten te huur. De receptie is bij het restaturant annex bar, welke toen wij er waren niet open was maar zag er wel gezellig uit. Is een wintersportcamping. Sanitair is zeer goed en schoon. Tegenover de ingang ligt een supermarkt, zodat boodschappen lopend kunnen worden gedaan. Zeer vriendelijke ontvangst door eigenaar die 's-avonds pas arriveert.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Skysstasjonen Kro & Hytter in Roldal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Skysstasjonen Kro & Hytter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.