Camping Seim

11 reviews over Camping Seim in het Nederlands

Heerlijk rustige camping

Sandra van Riet,
20-9-2018

Hele rustige camping. We kwamen in de middag aan en konden zelf een plekje op een groot grasveld zoeken. In de avond is de eigenaar er een uurtje voor de betaling (lange rij bij de receptie ;). Heerlijke verse broodjes in de ochtend! Camping ligt prachtig aan het fjord gelegen (fjord was wel enorm koud ondanks het prachtige weer). Roldal Stavkirke ligt vlakbij. Bij het sanitair is wel ruimte voor verbetering.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aardige camping, prachtige omgeving

Heidi
5-1-2017

In een prachtig dal gelegen camping, niets bijzonders en ook niet slecht. Stroom is 10A, wi-fi gratis en douches betaald. Interessant zijn de historische grafheuvels vlak achter de camping.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nette camping, alleen jammer van de douches

Matthijs Voschezang
11-8-2016

Mooie nette camping die ruim opgezet is. Alleen erg jammer dat er op zo'n grote camping maar 2 douches zijn. Deze kosten 5 NOK per 2 minuten, alleen jammer dat dit de helft van.de tijd lauw, en de andere helft koud water geven. Terwijl de douche toch de voornaamste reden is om een camping te bezoeken in Noorwegen. Verder ligt de camping tegen het dorp met supermarkt aan, dit is wel makelijk.

Gereisd met partner in augustus 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Seim voor je op een rij gezet:

Prettige en gemoedelijke camping.

Pjotr
6-7-2016

Ruime camping met netjes aangelegde en goede camperplaatsen. Mooi uitzicht. Keurig sanitair.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping

Marion & Ad
20-6-2013

Op het eerste gezicht lijkt de camping wat oud maar schijn bedriegt. Net sanitair en mooie grasvelden om te staan.. Je loopt zo naar het prachtige meer.. Goede uitlaatmogelijkheden voor de hond. Supermarkt op loopafstand..

Gereisd met partner in Mon Jun 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi uitzicht

jvink
13-10-2012

mooi uitzicht, sanitair was wel schoon, maar omdat het zo weinig was op zoveel mensen erg snel vies. Ook de douche hing een muffe putlucht. Als doortrek camping voor een nacht, maar niet meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Prachtige plek

Joyce
19-8-2012

Moeie plek in Roldal. Wij hadden de hut en die was prachtig en goed verzorgt. De mensen waren vriendelijk. Het sanitair was schoon maar iets te weinig douches. Het is ook een echte trekker camping. In de namiddag stroomt het vol en in de loop van de ochtend loopt ie weer leeg. Het uitzicht was adembenemend. We hebben een heerlijke nacht gehad en ion de ochtend in het zonnetje ontbeten. Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Seim Camping is een mooi gelegen camping

Marianne
23-7-2011

Seim is een fijne camping, goede sfeer, ruime niet afgebakende plekken die je zelf uitzoekt. Goede douches voor 5 kronen per 3 min. 1 overnachting slechts 180 kronen. We waren van plan om 1 nacht te blijven het werden er 4, mede door de prachtige omgeving! Op loopafstand een supermarkt en het mooie staafkerkje en grafheuvels uit de ijzertijd

Gereisd met partner in juni 2011

Mooie noorse camping

Jacques en Chantal
8-8-2010

Camping Seim ligt vlak aan de weg. Maar van het verkeer heb je totaal geen last. De camping is zeer ruim opgezet en er zijn geen afgebakende plaatsen. Je komt aan op de camping en zoekt zelf een mooie plek. En niet zoals op sommige Noorse campings dat je zij aan zij staat. Het sanitair is echt keurig. Vrij modern en wordt goed schoongehouden. Supermarkt op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hele mooie rustige camping

Jort Engels
1-2-2009

Lekker rustig bij de boer op de camping. Prachtige ligging in een dal met uitzicht op de besneeuwde bergen.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seim in Roldal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.