Kleine hotelsWeer vandaag15°2°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Roldal Hyttegrend voor je op een rij gezet:

11 reviews over Camping Roldal Hyttegrend in het Nederlands

Uitstekende camping om alles in de omgeving te gaan bekijken. Net sanitair. Mooi grasveldje. Sommige plaatsen zijn duidelijk afgebakende plaatsen dmv van boompjes. Andere plaatsen kunnen wat kleiner zijn als het s'avonds vol loopt. Voornamelijk campers. De weg is niet storend . Supermarkt op loopafstand, VVV aan overzijde supermarkt. Voor het staafkerkje moet je entree betalen. Jammer dat om 8 u s'avonds de zon al achter de berg zakte..... Geen speeltoestellen voor kinderen.

Gereisd met partner in juni 2018

Parkeerterrein met Nederlanders

Vincent,
11-8-2017

De huisjes zijn mooi, maar het campinggedeelte is een soort parkeerterrein. De camping is niet afgebakend en ligt naast een weg.

Prima om een nacht te verblijven, maar niet voor veel langer. Het sanitair is goed schoon.

Op loopafstand is een supermarkt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zorg dat je hier wat vroeger bent, dan heb je een mooi plekje. Het gras is relatief vlak voor Noorwegen. De receptie was uitermate vriendelijk. Het sanitair was gewoon goed.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi gelegen camping

Hans
24-6-2015

Vriendelijke receptie (open van 16.00-20.00) Gezellige kleine camping 300 meter na het Staaf-kerkje

Gereisd met partner in juni 2015

Onverwacht ruim

Allet
5-7-2014

We hadden een appartement gereserveerd voor 3 personen en kwamen in een prachtig appartement terecht voor meer dan 8 personen. Alles was schoon en werkte goed. Jammer dat er alleen WIFI was in het restaurant bij de ingang van het complex. De opgangweggetjes naast de appartementen die naar de trap en voordeur leidden, waren behoorlijk stijl en het was oppassen om daar niet op uit te glijden

Gereisd anders in juni 2014

Geweldige camping

Trudy
2-4-2014

Met veel plezier, hebben we afgelopen zomer een aantal dagen doorgebracht op deze camping een leuk ontvangst en een mooie plaats de kinderen genoten volop van de trampoline waardoor er zo leuke contacten waren, een klein beekje naast de camping was zo ingericht dat je erin kon baden. Vanwege een slechte dag tevens verjaardag van onze dochter veel op de camping verbleven, ze hebben er een mooie recreatieruimte bij waar je lekker kunt zitten, koken en praten met mede kampeerders, de eigenaar bood ons een kopje koffie aan. Het sanitair is in een prima staat en wordt goed schoon gehouden. WiFi werkt prima.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie rustige camping

Jan
16-6-2013

Een zeer gastvrije beheerder. kleine camping een een aantal zeer mooie hutten. Goed internet . afwas gelegenheid krap bij drukte. Groeps rijzen weten deze camping ook te vinden. veel mogelijkheden voor wandelingen en het maken van tochtjes met de auto.

Gereisd met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein, maar fijn

Henri
18-8-2011

Bezochten deze camping als een deel van een rondje zuid Noorwegen. We stonden er slechts 1 nacht, maar een langer verblijf zou niet verkeerd zijn. Alle voorzieningen waren prima. Camping op 1 minuutje lopen van de Stavkerk. Hardangervidda vlakbij. Knus

Gereisd met partner in juli 2008

de receptie is niet constant bemand. telefonische oproep naar beheerder en zoek maar een plekje uit

Gereisd met partner in juli 2011

Mooir gelegen camping aan weg met tractorverkeer. Camping is eenvoudig van opzet met alle basisvoorzieningen in prima staat. Sanitair is erg schoon en in ruim voldoende mate aanwezig. Aan de overzijde van de camping is een ligweide gemaaid direct aan de rivier. Kinderen kunnen hier heerlijk spelen/zwemmen in het kristalheldere water. Riviertje zit vol met kleine forellen. Kortom mooie rustige camping om een paar dagen door te brengen. Verder zijn er op de camping een aantal hutten te huur, die er zeer goed onderhouden uitzien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesInformatie voor trips, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roldal Hyttegrend in Roldal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roldal Hyttegrend zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.