Reviews over Roldal

Heerlijk rustige camping

Sandra van Riet,
    20-9-2018

Hele rustige camping. We kwamen in de middag aan en konden zelf een plekje op een groot grasveld zoeken. In de avond is de eigenaar er een uurtje voor de betaling (lange rij bij de receptie ;).

Heerlijke verse broodjes in de ochtend!

Camping ligt prachtig aan het fjord gelegen (fjord was wel enorm koud ondanks het prachtige weer).

Roldal Stavkirke ligt vlakbij.

Bij het sanitair is wel ruimte voor verbetering.

Prima camping om nog eens naar terug te gaan !

Jacques,
    13-7-2018

Uitstekende camping om alles in de omgeving te gaan bekijken. Net sanitair. Mooi grasveldje. Sommige plaatsen zijn duidelijk afgebakende plaatsen dmv van boompjes. Andere plaatsen kunnen wat kleiner zijn als het s'avonds vol loopt. Voornamelijk campers.

De weg is niet storend . Supermarkt op loopafstand, VVV aan overzijde supermarkt.

Voor het staafkerkje moet je entree betalen.

Jammer dat om 8 u s'avonds de zon al achter de berg zakte.....

Geen speeltoestellen voor kinderen.

Parkeerterrein met Nederlanders

Vincent,
    11-8-2017

De huisjes zijn mooi, maar het campinggedeelte is een soort parkeerterrein. De camping is niet afgebakend en ligt naast een weg.

Prima om een nacht te verblijven, maar niet voor veel langer. Het sanitair is goed schoon.

Op loopafstand is een supermarkt.

kleine rustige camping met prachtig uitzicht

Charan,
    30-7-2017

Zorg dat je hier wat vroeger bent, dan heb je een mooi plekje. Het gras is relatief vlak voor Noorwegen. De receptie was uitermate vriendelijk. Het sanitair was gewoon goed.

Aardige camping, prachtige omgeving

Heidi,
    5-1-2017

In een prachtig dal gelegen camping, niets bijzonders en ook niet slecht. Stroom is 10A, wi-fi gratis en douches betaald. Interessant zijn de historische grafheuvels vlak achter de camping.

Roldal scoort een 7,7 uit 10, op basis van 6 reviews