Vakantiehuis Sjuseter Hytter

1 review over Vakantiehuis Sjuseter Hytter in het Nederlands

Afgelegen maar geweldige lokatie

Peter
23-8-2010

Vakantiehuis Sjuseter Hytter in Oystese ligt 5 km uit het centrum van Oystese, midden tussen de schapen, koeien en paarden. Het huisje ligt aan een beginpunt van mooie wandelroutes en de omgeving. Huisje is ruim opgezet en bied (mede door de riuime zolderkamer) plaats aan een gezin met 4 kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sjuseter Hytter in Oystese, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sjuseter Hytter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Sjuseter Hytter scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.