Camping Sæbø

17 reviews over Camping Sæbø in het Nederlands

mooie plek

Joyce
20-8-2012

Wij hadden een simpele hut maar wel de ruimste van onze reis, zelfs met een grote bank. Er was een trampoline waar onze kinderen 11&8 uitstekend hebben vermaakt met andere Nederlandse kinderen. de douches mochten iets schoner, het toilte gedeelte was wel netjes. Zeer vriendelijke mensen achter de balie die erg behulpzaam waren. Het uitzicht was prachtig. Vond het wel stom dat je moest betalen om de oven te gebruiken en afwaswater te pakken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Prachtig uitzicht!

h.donker
2-6-2012

Voor ons wat dit de mooiste camping van onze rondreis Scandinavie. Wat een rust, wat een prachtig uitzicht over het meer en tussen de bergen. Sanitair was niet bijzonder volgens mij, maar dat maakt ons niet veel uit. De kinderen hebben heerlijk gespeeld op de trampoline.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede camping

trolletje
26-11-2011

De camping is prachtig gelegen en heeft Nederlandse eigenaren. Omdat we tot nu toe overal gewoon roeibootjes mochten pakken en gratis internet hadden, was het wel even een tegenvaller dat we hier daarvoor (flink) moesten betalen. Ook de tijd om de douchen was erg krap. Maar verder ligt deze camping prachtig om de Hardangervidda te bekijken met o.a. de Voringfossen en geweldige waterval. Deze waterval kun je vanaf beneden (aan de weg bekijken) of vanaf boven bij hotel Fossl (je moet dan wel 4 euro parkeergeld betalen, maar goed). Al met al een goede camping.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig plekje

h_veer17
22-7-2011

We hadden een kleine sobere hut gehuurd op deze mooie camping met uitzicht op de Hardangervidda. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, het sanitair keurig schoon, maar je moest soms wel even wachten omdat het behoorlijk druk was.

Gereisd Met partner in juli 2011

goede locatie voor wandelingen

erwin
29-3-2011

mooie uitval basis voor wandelingen op de Hardangervidda

Gereisd Met partner in januari 2011

Zeer mooie plek.

Chiel
22-9-2010

Rustige caming met geweldig zicht op de Hadangervida. Wanneer je op de goede plek gaat staan heb echt een geweldige blik op de bergen. Aan het fjord is het leuk vissen. Activiteiten in de buurt zijn aanwezig ( raften, wandelen, watervallen, dagje naar Voss). De eigenaren zijn erg vriendelijk ( vader en zoon) en behulpzaam, telefoon opladen bij de balie geen enkel probleem, storing van het warme water werd direct opgelost en de muntjes teruggegeven. Gaan we zeker nog een keer naar terug.

Gereisd Met partner in Fri Jul 30 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeer fijne camping

denise
20-1-2010

de camping ligt heerlijk aan een meer en je hebt er super veel plek om je tent op te zetten. het personeel is super aardig en helpen je graag met alles. we hebben er in totaal een week gestaan in 2008 en in 2009 hebben we er weer even gestaan.

met je tent kan je lekker dicht bij het meer staan :) vind het een leuke camping.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sæbø in Øvre Eidfjord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sæbø zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.