Camping Sæbø

Kleine hotels
Camping Sæbø
7,2

6 reviews over Camping Sæbø in het Nederlands

Prachtige ligging, maar wat druk en vol

Pleunemans
30-7-2018

Prachtige ligging, maar erg vol in zomervakantie. Wij troffen een wat onvriendelijke jongen bij de receptie, die klaagde over de drukte, dat we maar moesten zoeken naar beschikbare elektriciteit en dat hij er bij voorbaat niks aan kon doen als er weinig plek zou zijn. Inderdaad, de mooiere plekken hadden geen ruimte meer bij de elektriciteit, ook niet met 50m kabel. Uiteindelijk prima plekje gevonden, maar voor tenten is niet alles handig qua ondergrond (scheef). Het meer is prachtig, maar ijskoud en niet zwembaar. Sanitair is prima, maar niet altijd schoon en fris. Speeltuintje is leuk. Broodjes te bestellen bij receptie. We hadden ons verheugd op deze camping, maar zijn korter gebleven dan gepland. Het was voor ons wat te druk en vol. Natuurcentrum ligt op 500m afstand, leuk om te bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

prima camping om de Hardangervidda te ontdekken

Tamara
21-9-2016

We waren hier een paar dagen tijdens onze rondreis door Noorwegen met onze zoon (bijna 10) en dochter (7). Prima en nette camping. We zaten in de grote hut (33m2). Lakenpakket moet je hier echt zelf meenemen. Ze hebben alleen een 1 persoons papieren "weggooi" lakenpakket te koop. Het is te doen, maar echt gelukkig wordt je er niet van, zeker niet met een 2 persoonsbed... De camping is ruim. Met speeltuin incl. grote trampoline waar de kids elkaar treffen. We hebben hier geen Nederlandse kids getroffen, wel veel Duitse kids. Zwemmen in het meer is toch wel voor de "die hards". De camping is een goede uitvalsbasis om de Hardangervidda te ontdekken. vrijwel tegenover de camping loopt een weggetje naar deze hoogvlakte. Je blijft dan een beetje aan de zijwand, waar we echt een leuke wandeling hebben gemaakt door een beetje mistig sprookjesbos. De weg vervolgen voorbij de Syssendammen kun je op een gegeven moment ook een weg naar rechts nemen echt de vidda op. Ook daar erg leuk gewandeld met de kids. Op de terugweg even de Syssendammen bekeken en de Voringvossen (jeee, wat is het daar druk zeg, echt dringen....). Daar zijn ze nu (zomer 2016) druk aan het bouwen aan een archtectonisch uitzichtpunt. Het natuurcentrum in Ovre Eidfjord is ook even een bezoekje waard met tentoonstelling en panoramafilm. In het dorpje is een excursiebedrijfje waar je kunt raften enzo. Wij hadden dat al in Jostedal gedaan, dus hier niet meer uitgeprobeerd.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Prachtig gelegen.

Pieter
26-5-2015

Prachtig gelegen en rustige camping met voldoende grote plaatsen. Vriendelijk personeel. Sanitair is goed; douchen met muntjes (10 Kr per 4 minuten). Prachtige omgeving. Zon gaat vroeg in de avond al achter de berg schuil. Gratis en goed stabiele wifi. Veel nationaliteiten.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi gelegen, maar te weinig sanitair

Fam. Rozema
4-8-2014

Deze camping ligt schitterend aan een meer en ligt gunstig voor wandeling op de Hardangervidda of voor dagtochten langs de fjorden. De camping zelf ziet er leuk uit met veel leuke plaatsen en een fijn speeltuintje voor de kinderen. De camping schiet echter wel tekort op het gebied van sanitair. Er zijn te weinig WC's, die niet heel schoon zijn en het papier was soms op. Voor de douches wordt 10 NOK (1,18 Euro) voor slechts 4 minuten douchen gevraagd en ook voor de oven en het afwaswater wordt geld gevraagd. Zonde dat deze camping uitstraalt op geld uit te zijn, terwijl het sanitair dit extra geld niet waard was. Wat ook jammer was, was dat de mooiste plaatsen van de camping allemaal voor kleine tentjes waren (zonder stroom). De plaatsen met stroom waren wat minder mooi. WIFI is wel gratis. Supermarkt is in Eidfjord (tip voor ouders met baby's: luiers zijn in Noorwegen supergoedkoop!).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

mooie plek

Joyce
20-8-2012

Wij hadden een simpele hut maar wel de ruimste van onze reis, zelfs met een grote bank. Er was een trampoline waar onze kinderen 11&8 uitstekend hebben vermaakt met andere Nederlandse kinderen. de douches mochten iets schoner, het toilte gedeelte was wel netjes. Zeer vriendelijke mensen achter de balie die erg behulpzaam waren. Het uitzicht was prachtig. Vond het wel stom dat je moest betalen om de oven te gebruiken en afwaswater te pakken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Prachtig uitzicht!

h.donker
2-6-2012

Voor ons wat dit de mooiste camping van onze rondreis Scandinavie. Wat een rust, wat een prachtig uitzicht over het meer en tussen de bergen. Sanitair was niet bijzonder volgens mij, maar dat maakt ons niet veel uit. De kinderen hebben heerlijk gespeeld op de trampoline.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sæbø in Øvre Eidfjord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sæbø zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.