Camping Sæbø

1 review over Camping Sæbø in het Nederlands

vieze en ongezellige hut

Josien
16-9-2012

Mooi gelegen camping, maar de hut was de slechtste die wij in Noorwegen gehad hebben. Smerig, ongezellig en erg benauwd! Schimmel in de koelkast, stoffig, niet functionerende kookplaat, teennagels op de matrassen... We hebben eerst grondig moeten schoonmaken voordat het een beetje leefbaar was. Niet te vergelijken met de gezellige & goed uitgeruste hutten die je elders treft. Staanplaatsen voor tenten overigens mooi, maar campingsanitair onvoldoende, zeker als de camping vol is!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sæbø in Øvre Eidfjord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sæbø zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.