Camping Sæbø

Kleine hotels
Camping Sæbø
7,2

10 reviews over Camping Sæbø in het Nederlands

Prima camping in prachtige omgeving

Marjon
4-8-2016

Camping ligt mooi aan een meer en een rivier en aan doorgaande weg, die overigens s'nachts stil is. Een van de weinige campings in Noorwegen die geen vaste staanplaatsen heeft, alleen een aantal trekkershutten. Open grotere velden en wat meer beschutte plekken bij het meer en rivier die alleen voor kleinere voertuigen toegankelijk zijn. Vriendelijke beheerder/receptie. Als de camping vol staat is het sanitair echt te weinig, maar in juni hadden we daar geen last van en was het prima. Voor elke druppel warm water moet je betalen, dat is wel irritant. Leuke wandelmogelijkheden en mooie tripjes te maken naar de Voringvossen (waterval), het op loopafstand gelegen Hardangervidda naturcenter (aanrader!) en het fjordengebied. In 1 dag naar Bergen heen en weer (160 km) is ook goed te doen.

Gereisd Met partner in juni 2016

Tussen zout en zoet

Jan Paul
24-9-2015

Ons verblijf op deze camping was geweldig. Nu kwam dat voor 50% door het uitzonderlijke weer dat we hadden. En daarnaast door de zeer vriendelijke (Nederlandse) camping beheerders. Het is een prachtige plek om diverse dingen in de omgeving te bezoeken, of te vissen op het meer. De hytter zijn wel flink gedateerd, en hoewel normaal in Noorwegen, toch een beetje karig. Dunne schuimmatrasjes vind niemand lekker liggen toch?! Het pannenkoekenrestaurant aan de overkant van de weg is niet aan te raden, tenzij je van overvette pannenkoeken houdt. De camping zelf is netjes onderhouden. Een bootje huren is ook erg leuk, vooral als je van vissend houdt.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Camping aan mooi meer

JaSteef
11-7-2015

Eidfjord Tijdens onze rondreis door Noorwegen was deze camping één van onze tussnstop campings. Leuk aan het water. Het was er nog redelijk rustig en wij mochten kiezen waar wij onze tent gingen opzetten. Er is een gedeelte waar je niet met je caravan mag komen. Hier hangt ook op een bepaalde hoogte een kabel. Ook moest je niet te dicht bij het water gaan liggen zei de eigenaar, in verband met het plotseling opkomende water. Eigenaar spreekt goed Engels en is vriendelijk. Sanitair is redelijk nieuw en werkt goed. Voor warm water moet je betalen. In de omgeving kan je leuk wandelen. Voor Geocachers zijn in de directe omgeving van de camping enkele caches op te pikken.

Gereisd Met partner in Mon Jun 22 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige plek!!!

wim en anny van weerdenburg
18-10-2013

Wij waren 26 augustus 2013 op Camping Saebo : wat een prachtige,rustige plek!! Eigenaar is een Noor en de "manager" een vriendelijke, zeer behulpzame Hollandse jongen. Prachtig nieuw en goed schoongehouden sanitair. Een heel gezellige Wifi-plek voor het winkeltje. Goede indeling van het kampeerterrein: aan het meer de tenten met daarachter de caravans/campers! Kortom: aanradertje!!!!!!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Top hut!

lyanne_me146
4-8-2013

Wij hadden een nieuwe hut 26m2 geboekt. Wat een prachtige hut. Sanitair is in goede staat, erg fijne douche en vloerverwarming. Inrichting is erg goed, weinig kleine ruimtes door alles open te houden. Keuken in goede staat. Uitzicht op het meer met hiervoor wat caravans, campers en tenten. Receptie erg klantvriendelijk en wil je graag helpen met het ontdekken van de omgeving. Het beheer wordt gedaan door een Nederlander. Voor een camping een prachtplek aan het meer, aan een rustige weg naar de toch wel beroemde Voringfossen.

Gereisd Met partner in juli 2013

Goede camping

trolletje
26-11-2011

De camping is prachtig gelegen en heeft Nederlandse eigenaren. Omdat we tot nu toe overal gewoon roeibootjes mochten pakken en gratis internet hadden, was het wel even een tegenvaller dat we hier daarvoor (flink) moesten betalen. Ook de tijd om de douchen was erg krap. Maar verder ligt deze camping prachtig om de Hardangervidda te bekijken met o.a. de Voringfossen en geweldige waterval. Deze waterval kun je vanaf beneden (aan de weg bekijken) of vanaf boven bij hotel Fossl (je moet dan wel 4 euro parkeergeld betalen, maar goed). Al met al een goede camping.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig plekje

h_veer17
22-7-2011

We hadden een kleine sobere hut gehuurd op deze mooie camping met uitzicht op de Hardangervidda. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, het sanitair keurig schoon, maar je moest soms wel even wachten omdat het behoorlijk druk was.

Gereisd Met partner in juli 2011

goede locatie voor wandelingen

erwin
29-3-2011

mooie uitval basis voor wandelingen op de Hardangervidda

Gereisd Met partner in januari 2011

Zeer mooie plek.

Chiel
22-9-2010

Rustige caming met geweldig zicht op de Hadangervida. Wanneer je op de goede plek gaat staan heb echt een geweldige blik op de bergen. Aan het fjord is het leuk vissen. Activiteiten in de buurt zijn aanwezig ( raften, wandelen, watervallen, dagje naar Voss). De eigenaren zijn erg vriendelijk ( vader en zoon) en behulpzaam, telefoon opladen bij de balie geen enkel probleem, storing van het warme water werd direct opgelost en de muntjes teruggegeven. Gaan we zeker nog een keer naar terug.

Gereisd Met partner in Fri Jul 30 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeer fijne camping

denise
20-1-2010

de camping ligt heerlijk aan een meer en je hebt er super veel plek om je tent op te zetten. het personeel is super aardig en helpen je graag met alles. we hebben er in totaal een week gestaan in 2008 en in 2009 hebben we er weer even gestaan.

met je tent kan je lekker dicht bij het meer staan :) vind het een leuke camping.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sæbø in Øvre Eidfjord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sæbø zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.