Camping Sæbø

Camping Sæbø
7,8

5 tips over Camping Sæbø

Fam. Rozema, 4-8-2014

Wandelingen naar de Voringfossen, Valursfossen en een rondwandeling rond het meer Storekraekkja (40 kilometer rijden). Ook een (auto)tocht naar de boerderij Kjeasen of naar Lofthus zijn erg mooi. Tegenover de camping is een natuurcentrum.

Af te raden: tocht naar de overkant van het Eidfjord over de brug. De brug is te duur: 150 NOK x 2 (= 35 Euro). De overkant is niet mooier (en Bergen te ver), zonde geld. Idem: de tolweg naar Tinnholen (100 NOK): gratis zijn er mooiere wandelingen te maken.

wim en anny van weerdenburg, 18-10-2013

Even een wandeling maken, door de oudste(dubbele) tunnel van Noorwegen.

Deze route ligt pal naast de camping.

Joyce, 20-8-2012
Heel leuk om naar het natuurmuseum te gaan wat een paar minuten lopen is en aan de overkant een echte Noorse wafel te eten. Ik denk de lekkerste die ik ooit heb gegeten en dat zijn er heel erg veel. Eidfjordleuk om even naar toe te gaan met prima supermarkten.

h.donker, 2-6-2012
Uitstapje naar de Voringsvossen is een must.
trolletje, 26-11-2011
Hardangervidda met o.a. de Voringfossen, een flinke waterval. Te bekijken vanaf beneden langs de weg of rij naar hotel Fossl en bekijk hem vanaf boven.