Camping Myklatun

Met jonge kinderen

Aanrader!

PHX
1-8-2017

Wij verbleven uiteindelijk 3 nachten in één van de cabins op de camping (prijs 380 NOK/nacht), met 2 volw en 3 kinderen (zelf moest ik wel op de grond slapen want er zijn 2 stapelbedden). Deze zijn pico bello in orde, met koelkast, fornuis en verwarming, en zijn trouwens serieus geisoleerd. Grootste pluspunt is echter Olav, de vriendelijke eigenaar, een echte local die het apprecieert als je interesse in zijn gebied vertoont. Hij vind het ook fijn om een praatje te slaan al heeft hij best zijn handen vol met de camping, die hij zeer goed verzorgt. Afwaslokaal en sanitair zijn dan ook prima onderhouden. Van aan de camping kan je op de oever van het fjord, het zicht is er prachtig. Ligt zoals veel campings vrij kort langs de weg, maar dat stoort niet, mede door het overstemmende geluid van de kolkende rivier. Hoedanook, in zo'n cabin hoor je er niets van.

Fantastische camping voor rustzoekers

Christophe
3-8-2016

Rust, prachtig uitzicht, zeer vriendelijke eigenaar, zeer schappelijke prijzen, heel erg schoon (de eigenaar loopt meermaals per dag het sanitiair na). Ideaal voor tent en caravan/camper, maar de ruime huisjes zijn ook een aanrader.

Hele leuke camping voor een paar centen!

dropkickvinnie
20-8-2011

Bij aankomst werden we direct verrast door een heel aardige, goedlachse Noor. Hij was erg vriendelijk en voor een plaatsje met electra betaalden we maar 15 euro per nacht. Het uitzicht is gigantisch! De man is de voorzieningen van de camping aan het verbouwen waardoor er thans geen wasmachine is. Toen ik hem vroeg of daar iets te regelen viel, werd direct de camping erlangs gebeld waar we met onze was terecht konden! De keuken is vernieuwd maar nog niet af, maar voldoet prima. De toiletten en douches zijn wat oud, maar wel schoon. Wij hebben er heerlijk 4 nachten gestaan. Het is een heel rustige, ruime camping met een fantastische oever aan een groot meer en een uitzicht op de bergen waar je u tegen zegt! Verder is er niks op de camping, maar voor wandelaars en mensen die rust zoeken een heel prima stek, en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de camping eigenaar maakte het voor ons tot een heel aangenaam verblijf!

super

bla
17-8-2011

echt heel leuk is het daar en lekker rustig leuk dorpje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Myklatun in Øvre Eidfjord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Myklatun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.