Hotel Sandven

HotelWeer vandaag16°11°
8,3

6 reviews over Hotel Sandven in het Nederlands

Heel prettig hotel met klassieke inrichting.

Echtpaar Paluo 65+
27-7-2017

Alles is goed. Vriendelijk personeel. Lekker eten met genoeg keuze (ontbijt en diner in buffetvorm). Standaard kamer en badkamer is ruim en leuk uitzicht.

Door de vele regen deze dagen hebben we veel tijd lezend doorgebracht in de leuke, klassiek ingerichte lounches met zn lekkere banken en stoelen (dat was geen straf). Gratis koffie en thee en flensjes.

We hebben een leuke lange wandeling binnendoor gemaakt naar de waterval in de buurt.

Mooie mix van oud en nieuw

monfili
20-5-2017

Als je er toekomt is het niet duidelijk waar de receptie en de parking is. Anders niets dan lof! Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is in het oude gedeelte en prachtig ingericht. Het eten was zeer goed en er werd voor mij vegetarisch gekookt zonder enig probleem. De kamers waren in het nieuwe gedeelte met zicht op het meer en de bergen. Ruime nieuwe nette kamers. Het ontbijt was dik in orde. Continu waren er gratis koffie, thee en flensjes.

Omgeving MOOI! Hotel beetje aan vervanging toe, maar de verbouwing is al bezig. kamers oud maar schoon. bediening oke. Eten goed.

No second time

JPK
6-6-2011

Beautifully situated, but the 19th century hotel needs a vast restoration! Food quality very poor

Nicht empfehlenswert!

Zauner Marion
14-8-2009

Das Sandven Hotel wirkt insgesamt sehr baufällig. Der Zimmerboden bzw. Balkon nur mit Schuhen zu betreten. Die Sauberkeit im gesamten Zimmer läßt zu wünschen übrig. Die Badewanne hatte keinen Stöpsel zum "wirklich baden" und das Abflußrohr vom Waschbecken war leck. Außerdem befindet sich im Hotel eine Bar, in der die Gäste auch auf der Terrasse Platz nehmen können. Das heißt, das es sehr laut war und wir kaum Schlaf fanden. Auch die Fenster dichteten kaum. Insgesamt gesehen ist das Hotel komplett überteuert und wir waren froh, nur eine Nacht gebucht zu haben.

2008

Zeker de moeite waard!

Schitterend sprookjeshotel aan het water van de Hardanggerfjord!

Vlakbij Bergen en Voss.

Een skigebied op 10 min.

Onder andere bezocht door het Koninklijk huis van Noorwegen!!!

Schitterend uitzicht en suites en prijs zeker de moeite!

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandven in Norheimsund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandven scoort een 8.31 uit 10 op basis van 6 reviews.