Vakantiepark Hardanger Feriesenter

Vakantiepark
Vakantiepark Hardanger Feriesenter

Matig

7 reviews over Vakantiepark Hardanger Feriesenter in het Nederlands

Huisje niet in overeenstemming met de hoge prijs!

fam.Verbeek
9-9-2013

De locatie was prachtig aan het water. Wij zaten in het "Amerikaanse" huisje. Het was niet schoon, keukenkastjes smerig, amateurisch in elkaar gezet, laatjes konden niet open. Overal losse snoeren en stopcontacten. tv deed het niet. Kapotte lampen. Geen goeie gordijnen boven op de slaapkamer. Terras zag er niet uit ,hoog onkruid en armoedig gebouwde barbecue. Grote put met een kapotte houten deksel, levensgevaarlijk! De steiger naar het water toe zat vol met grote spijkerpunten die er bovenop uitkwamen! Absoluut niet iets om aan te bevelen!

We hebben 4 nachten op deze camping gestaan. Er staan veel vaste gasten met een sta-caravan. Daarnaast zijn er 2 grasvelden waar wij onze tent op hebben gezet. We zaten vlak aan het water en keken uit op het fjord. Echt fantastisch! 'Achterom' kijken is wat ons betreft niet fraai omdat je tegen 3 rijen van sta-caravans aan kijkt.

Er is 1 sanitairgebouw aanwezig en deze wordt 2 keer per dag 'schoongemaakt'. Het was verre van schoon.

Er is een kookplaat (2-pits) en oven aanwezig om je maaltijd te bereiden. Daarnaast is er een aparte afwasruimte waar o.a. een wasmachine staat. Deze was super goor, spinnenwebben en veel mieren en vliegen die overal zitten. Ze vallen gewoon van het plafond naar beneden. Dat was dus geen aanrader.

Het uitzicht maakte voor ons zoveel goed, dat we op deze camping wel 4 fijne dagen hebben gehad.

Prachtig uitzicht, voor herhaling vatbaar

Jos en Vera Smits
3-8-2012

De huisjes van het type Nesvika(let op dit is wel beangrijk) zijn ietwat gedateerd maar met veel zorg ingericht. Ruimte heb je genoeg en het sanitair en de keuken zijn van alle gemakken voorzien. Het is naar Hollandse begrippen niet spic en span schoon, maar het "natte gedeelte" is dit zeker wel. De ligging is geweldig, ze hebt zowel vanuit het huisje als vanuit de tuin een prachtig uitzicht over het fjord. De eigenaren van de camping zijn zeer vriendelijk. Wij gaan als we weer naar Noorwegen gaan zeker terug

Prachtig gelegen, voor ons voor herhaling vatbaar

Jos en Vera Smits
    29-7-2012

Na het lezen van de beoordelingen hebben we geaarzeld om te boeken, maar we hebben er geen spijt van.OK, de huizen zijn niet spic en span schoon, als je goed kijkt, en de inrichting is ietwat gedateerd, maar het "natte gedeelte "douche, wc keuken is wel schoon/in orde en volledig en goed ingericht. Ook kun je zien dat de huisjes met zorg zijn ingericht.Wij hadden het Griekse huisje, en ja, er stonden veel beeldjes en het bankstel was oud roze, en niet echt onze smaak,maar dat had ook wel wat. De kamer en slaapkamer(s)waren behoorlijk ruim. Bovendien was het uitzicht op het fjord, zowel in het huis, als in de tuin fenomenaal. Tel daarbij op dat de eigenaars ontzettend vriendelijk zijn en je overal bij willen helpen, voor ons een reden om als we weer in Noorwegen zijn zeker terug te gaan.

Deze beoordeling geldt voor het type Nesvika, wij denken dat de andere beoordelingen het type Neshagen betreffen, hierbij wordt ook in de folder vermeld dat het eenvoudige woningen zijn.

Nooit meer!

Megens
      9-7-2012

Wij hebben de Hardanger Feriesenter geboekt en dan type 3 kamerwoning Neshagen. Dit type is zeer, zeer slecht. We zijn daar dus ook niet gebleven, maar hebben bijbetaald voor type Nesvika. Die laatste ligt aan het water en deze woning was te doen. Type Neshagen was heel vies, het stonk, de bedden waren vies, met vlekken, een hele kleine televisie dat eigenlijk geen tv mag heten. Scheur in de deur. Gordijnen waren heel vies, in geen jaren gewassen. Vloerbedekking was ook heel vies. Hier wilden wij dus echt niet gaan slapen. Daarom hebben we dus gelijk geinformeerd naar het andere type woning. Gelukkig was hier nog een huisje vrij aan het water. Zoals eerder gezegd was deze wel beter, maar ja we moesten ook 117 euro bijbetalen voor drie nachten. NOOIT boeken dus!

nooit weer

R Hoogerwerf
        22-5-2010

wat en vies aftands zootje ,te vies om te eten en te slapen . De bedden zijn slecht en de matrassen nog geen drie cm dik . Alles ruikt en is vies. Op het park is ook niet veel te doen en op de camping staan ze als een haring in een tonnentje.

geen aanbeveling waard.

Zonde dat reisorganisatie zoiets nog aanbieden een zeer slechte prijs /kwaliteitsverhouding.

voor ons nooit weer

renting
        10-1-2010

3 woningen aan water, elk met thema ingericht (japans, griekse oudheid en Americaans). Wij hadden japans. Kleine ruimtes en met veel thema spullen vol gezet. Niet schoon te houden en in en rondom huis niet netjes bijgehouden. Een zen tuintje met veel onkruid, veel stof, weinig glazen en pannen etc. Erg krap voor gezin met 4 kinderen(11-16jr) . Prijs enkwaliteit staat niet in verhouding.

De touroperator neemt opmerkingen hierover niet serieus.Wel fantastische ligging en hele aardige beheerdersechtpaar. Maar wij komen er niet weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hardanger Feriesenter in Norheimsund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hardanger Feriesenter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.