Reviews over Norheimsund

Heel prettig hotel met klassieke inrichting.

Echtpaar Paluo 65+,
    27-7-2017

Alles is goed. Vriendelijk personeel. Lekker eten met genoeg keuze (ontbijt en diner in buffetvorm). Standaard kamer en badkamer is ruim en leuk uitzicht.

Door de vele regen deze dagen hebben we veel tijd lezend doorgebracht in de leuke, klassiek ingerichte lounches met zn lekkere banken en stoelen (dat was geen straf). Gratis koffie en thee en flensjes.

We hebben een leuke lange wandeling binnendoor gemaakt naar de waterval in de buurt.

Mooie mix van oud en nieuw

monfili,
    20-5-2017

Als je er toekomt is het niet duidelijk waar de receptie en de parking is. Anders niets dan lof! Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is in het oude gedeelte en prachtig ingericht. Het eten was zeer goed en er werd voor mij vegetarisch gekookt zonder enig probleem. De kamers waren in het nieuwe gedeelte met zicht op het meer en de bergen. Ruime nieuwe nette kamers. Het ontbijt was dik in orde. Continu waren er gratis koffie, thee en flensjes.

leuk hotel stadje zelf niet veel te doen.

J en J,
    13-8-2012

Omgeving MOOI! Hotel beetje aan vervanging toe, maar de verbouwing is al bezig. kamers oud maar schoon. bediening oke. Eten goed.

Prachtig uitzicht, voor herhaling vatbaar

Jos en Vera Smits,
    3-8-2012

De huisjes van het type Nesvika(let op dit is wel beangrijk) zijn ietwat gedateerd maar met veel zorg ingericht. Ruimte heb je genoeg en het sanitair en de keuken zijn van alle gemakken voorzien. Het is naar Hollandse begrippen niet spic en span schoon, maar het "natte gedeelte" is dit zeker wel. De ligging is geweldig, ze hebt zowel vanuit het huisje als vanuit de tuin een prachtig uitzicht over het fjord. De eigenaren van de camping zijn zeer vriendelijk. Wij gaan als we weer naar Noorwegen gaan zeker terug

Prachtig gelegen, voor ons voor herhaling vatbaar

Jos en Vera Smits,
    29-7-2012

Na het lezen van de beoordelingen hebben we geaarzeld om te boeken, maar we hebben er geen spijt van.OK, de huizen zijn niet spic en span schoon, als je goed kijkt, en de inrichting is ietwat gedateerd, maar het "natte gedeelte "douche, wc keuken is wel schoon/in orde en volledig en goed ingericht. Ook kun je zien dat de huisjes met zorg zijn ingericht.Wij hadden het Griekse huisje, en ja, er stonden veel beeldjes en het bankstel was oud roze, en niet echt onze smaak,maar dat had ook wel wat. De kamer en slaapkamer(s)waren behoorlijk ruim. Bovendien was het uitzicht op het fjord, zowel in het huis, als in de tuin fenomenaal. Tel daarbij op dat de eigenaars ontzettend vriendelijk zijn en je overal bij willen helpen, voor ons een reden om als we weer in Noorwegen zijn zeker terug te gaan.

Deze beoordeling geldt voor het type Nesvika, wij denken dat de andere beoordelingen het type Neshagen betreffen, hierbij wordt ook in de folder vermeld dat het eenvoudige woningen zijn.

Norheimsund scoort een 6 uit 10, op basis van 2 reviews