Camping Eikhamrane

3 reviews over Camping Eikhamrane in het Nederlands

Kleine maar fijne camping

Jos en Wil,
11-7-2017

Camping Eikhamrane is al generaties lang in de familie. Dat is zichtbaar op de camping. Het sanitairgebouw en de camping zelf zijn ooit vol liefde aangelegd en nu iets vervallen. Toch is de camping een heerlijke plek om te zijn en biedt deze voldoende ruimte om een mooi plaatsje uit te zoeken. Campers en caravans hebben er beperkte ruimte. De camping is direct gelegen aan het fjord. De supermarkt in het dorpje verderop heeft een gratis kaart met mooie wandelingen in de omgeving. Eikhamrane is ook een goed uitgangspunt om de Trolltunga te beklimmen. Met de auto is de parkeerplek hiervan in een klein halfuurtje te bereiken. Last but not least; de camping beschikt over een voortreffelijk wifi netwerk.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig uitzicht over fjord!

A. Joosen
10-7-2012

Wij verbleven in een net gerenoveerde 4-persoons hut op deze camping. Zag er keurig uit. Fris wit geschilderd, met een mooie keuken met stromend water. Een bedbank, eethoek, 2-persoonsbed en 1-persoonsbed erboven. Het uitzicht vanuit de hut was onbetaalbaar mooi op het fjord. Er zijn maar 4 hutten op de kleine camping, dus moet je er wel bijtijds bij zijn als je zoals wij op de bonnefooi rondtrokken (sleutels hangen aan de deur en op een bordje kun je zien of ze wel of niet bezet zijn, de campingbeheerder is er alleen van 20.00 - 22.00 uur). Het sanitair is goed, fijne douches, zeker voor een 2-sterren camping.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

schitterende ligging uitzicht over visrijk fjord eenvoud

a hendriks
15-3-2008

schitterende ligging uitzicht over visrijk fjord eenvoud oude bomgaard

Gereisd met partner in maart 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Eikhamrane

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eikhamrane in Nå, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eikhamrane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.