Appartement Voss Fjellandsby

Appartement Voss Fjellandsby

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Voss Fjellandsby voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra

1 review over Appartement Voss Fjellandsby in het Nederlands

Mooie stek

John
22-9-2013

De appartementen zijn bijzonder mooi ingericht met veel luxe.

Het gebouw ligt op een helling waar veel huisjes staan. In september waren in het park bijna geen andere bezoekers. De receptie zit in het pas nieuwe hotel. Zeer vriendelijk personeel. Veel mogelijkheden voor uitstapjes (o.a. Flam) in de omgeving te maken. De dichtst bijgelegen winkel ligt in Vinje op circa 15 km van het park.

Gereisd met partner in september 2013

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Voss Fjellandsby in Myrkdalen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Voss Fjellandsby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.