Appartement Myrkdalen Mountain Resort

Appartement Myrkdalen Mountain Resort

Appartement
Weer vandaag7°-2°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Myrkdalen Mountain Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Myrkdalen Mountain Resort in het Nederlands

Leuk avontuur

Sandra,
14-1-2019

Het hotel blijkt enkele appartementen te hebben die verderop gelegen zijn. Het zijn dus níet die leuke huisjes die je ziet op de foto’s van de omgeving. Appartementen zijn privé eigendom en dus verschillend ingericht. Wel zijn ze allemaal gloednieuw en groot. Super mooi ingericht en heel compleet (incl wasmachine en droger en apparaat om skischoenen te drogen!). Beneden een groot verwarmbaar hok voor je ski’s. Helaas te ver van skilift gelegen (en weg was spekglad) dus wij legden s ochtends alle spullen in de (huur) auto en reden naar de kinderskiweide. Vanaf daar stap je zo de sleeplift in en ski je naar de stoeltjeslift.

Pizzeria in hotel is gezellig en lekker gegeten. A la Carré restaurant in hotel is duur en sfeerloos/fel licht. Restaurantje aan piste voor lunch was leuk! Skigebied is klein maar leuk voor paar dagen. Wij vonden het een mooi avontuur!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Prachtig appartement!

Mirjam,
14-8-2018

We waren hier een paar dagen in de zomer. Wat een geweldig appartement! Prachtig ingericht, compleet uitgeruste keuken, wasmachine en droger, prima bedden.

Om het appartement heen is verder niets te doen, het ligt vrij ver van Voss af.

Wij zijn vanaf hier 'n dagje naar Bergen gegaan, dat was wel wat verder rijden dan gedacht. We zijn ook met de Flamsbaan geweest, hoewel het een mooie treinrit is, vonden we het het geld niet helemaal waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtig appartement

Swoosh,
12-6-2018

Locatie 6 van onze reis door Scandinavië. Appartementen [of eigenlijk rijtjeshuizen] zijn gelegen tegen een heuvel. Ontvangst in de receptie van het hotel. Gekozen voor een vier kamer appartement, parkeergelegenheid voor de deur. Drie ruime slaapkamers, waarvan twee beneden. Appartement, particulier eigendom, beschikte over veel speelgoed wat door de kinderen [3 en 1] erg werd gewaardeerd. Ruime badkamer, eveneens beneden, met wasmachine en droger. Boven een grote woonkeuken en de ouder slaapkamer. Keuken beschikt over alle gewenste faciliteiten. Enige minpuntjes is dat Myrkdalen wat afgelegen ligt [maar dat wisten we van te voren]. Voss is +/- 30minuten rijden, Flam 60 minuten en Bergen 2uurtjes. Maar dit is geen belemmering geweest. Maak ook een wandeling over de Hardangerbrug en bezoek de vele watervallen in de omgeving zoals de Skjervsfossen. Overall een prachtig appartement in een mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

fantastische plek

Paul,
7-9-2017

Alle appartementen en huisjes liggen in een skigebied. We hadden een splinternieuw appartement in een gebouw van 8 appartementen. De buitenkant was nog niet geheel geschilderd maar binnen was alles klaar. het was een mooi appartement en van alle gemakken voorzien. De keuken had een vaatwasser, oven, koelkast met vries gedeelte, een inductie kookplaat. verder was er een wasmachine en droger aanwezig en TV, DVD. Het appartement had een aparte ouder slaapkamer met 2 persoonsbed. verder was er nog een slaapkamer met een 2-persoons bed en een slaapkamer met een stapelbed. de doucheruime bestond uit een grote douche, toilet en wastafel. verder was er een balkon met tafel en 6 stoelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Myrkdalen Mountain Resort in Myrkdalen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Myrkdalen Mountain Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.