Appartement
6,9

14 reviews over Appartement Modalen Sea & Leisure in het Nederlands

afgelegen, maar prachtige locatie!!

Lovika
28-1-2014

Inderdaad erg afgelegen, maar wat een prachtige locatie. Prijs-kwaliteit is erg goed. Wij zijn hier in 2004 geweest en ik kan het me nog goed herinneren. Een mooi appartement en werkelijk een prachtig uitzicht met een leuk strandje erbij. Wij hadden zeer mooi weer en hebben hier dus met onze meid (die toen net 1 jaar was) van kunnen genieten. Vanuit hier kun je de omgeven gaan verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2004

Totaal geen aanrader!!

th_vd_linden
22-8-2011

Erg uitgestorven hier.

Geen leuk ontvangst door de gastvrouw(eigenaresse). Bezig met personeel commanderen. Draaide zich om met een vreselijke nep lach op haar gezicht en zei of we meteen 300 kronen wilden betalen voor de eind schoonmaak(in het appartement hing een formulier wat wij als klant moesten schoonmaken voor dat we vertrokken? Dat dus echt niet gedaan!)

Personeel wist niks en was onbehulpzaam.

Bellen naar NL niet mogelijk. Werden van kastje naar de muur gestuurd.

Om in de appartementen te komen moesten we 19 treden met zware koffers omhoog. De deur viel ook meteen weer dicht. Erg onpraktisch. Huisjes met mooi uitzicht op fjord en waterval waren o.a. voor de eigenarrese haar familie leden! De andere kant waar wij zaten keek op het gemeentehuis.

Uitchecken was probleem. Receptie om 9:30 nog niet open! geen keybox! Erg onproffesioneel.

Totaal geen vakantie gevoel gehad hier. Wij waren gelukkig elke dag weg! Blij dat we weg konden naar de volgende lokatie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Mooi appartement, maar duur.

Bert
22-6-2011

Het appartement ligt erg mooi aan het einde van de fjord met een klein balkonnetje.

Wij hadden oorspronkelijk een ander appartement geboekt, maat dat bleek geen balkon te hebben en was aan de achterkant gelegen met "uitzicht" op het gemeentehuis. Voor het overboeken werd ons voor 3 nachten 900 NOK (zo'n 120 euro) berekend. Het appartement was erg ruim, maar heel karig bedeeld met keukenapparatuur. Er was zelfs geen waterkoker en maar 2 kleine kookpitjes voor een appartement voor 6 personen! Ze gaan er zeker bij voorbaat van uit, dat je - in het overigens prima - restaurant gaat eten. Maar zoals bekend is dat in Noorwegen een erg dure grap. Ook het verplicht moeten betalen van 300 NOK voor de eindschoonmaak (overigens de enige keer dat dit ons zo werd berekend tijdens onze rondreis) vind ik zwaar overdreven. Wij zijn met ons tweeën en maken altijd alles zelf wel echt schoon. Maar de ligging is fantastisch, maar dan moet je wel een erg duur appartement aan de voorzijde boeken!!

Gereisd met partner in juni 2011

ik hou er van

henk
28-5-2011

leuke liging maar niet echt iets voor kleine kinderen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2004

Mooie plek, maar erg afgelegen

Gertjan
25-8-2010

De appartementen liggen gelegen in het piepkleine plaatsje Mo. Mo is te bereiken via een smalle bergweg. Het ligt aan een fjord, een prachtige ligging dus! Je kunt er goed wandelen. Een dagje Bergen is goed te doen (ruim een uur rijden).

De appartementen zijn eenvoudig ingericht. Ziet er wel allemaal netjes uit. Een aantal appartementen (met balkon) hebben uitzicht op het fjord (prachtig dus!), maar sommige appartementen (zonder balkon) kijken uit op het gemeentehuis.

Mo is een heel klein plaatsje met één supermarkt, één eetgelegenheid (de receptie), een bowlingbaan en een overdekt zwembad. Deze voorzieningen zijn allen beperkt open. De eetgelegenheid sluit bijvoorbeeld al om 18.00 uur 's avonds.

Andere eetgelegenheden liggen op zo'n 45 minuten rijden.

Mo is een plaats om lekker tot rust te komen en te genieten van de prachtige natuur.

Gereisd met partner in januari 2010

De autorit om Mo te bereiken was erg mooi, ligging geweldig. Heerlijk om in de rust te verblijven, prachtige wandeling gemaakt ergens in achterland Fjord. Uitstapje naar Bergen is goed te doen.

Wij hadden het grootste appartement van het complex, ruimte goed met 3 slaapkamers en balkon met uitkijk op fjord.

In de kitchenette van ons zespersoons! appartement stonden twee kleine steelpannen en een koekenpan, slechts twee kookpitten. Afzuigkap die niet goed functioneerde kortom veel keukengerei vies vet en beslist niet schoon! Keukenboiler snel leeg, geen afwasmachine. Doucheruimte simpel ingericht.

Toch hebben we ons prima vermaakt. Plezierige mensen in receptie en winkel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Niet echt een aanrader

Ph. Komen
28-7-2010

De locatie is echt prachtig, aan een meer, met uitzicht op een waterval. Anderhalf uur rijden naar Bergen (80km, deels enkelbaans weg). Maar verder is er niet veel te doen.

Er is een speeltuin in het dorp, redelijk uitgebreid, maar ook populair bij de plaatselijke katten. Een klein strandje aan het fjord. Een activiteitengebouw met zwembad, maar die is weinig open. Het is mogelijk om kayaks te huren en op het fjord te varen.

Appartementen zijn sober ingericht. Bij 3p of 4p bezetting moet de bedbank in de woonkamer gebruikt worden. Er is geen oven of magnetron en het elektrisch fornuis heeft twee pitten. Wel een koelkast, geen vaatwasser. De badkamer heeft een douche met douchegordijn. TV heeft twee zenders (BBC world en Filmnet kanaal).

Het ziet er allemaal redelijk schoon uit, maar daar moet je dan ook 300Kr (=38 EUR, belachelijk!) voor betalen terwijl er een A4 hangt waarop staat dat je zelf schoon moet maken. Niet dus!

Al met al geen aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

ideale plek voor rustzoekers

Anne
18-7-2010

Apart plekje. Geschikt voor rustzoekers. Als je met jonge kinderen bent, is er niet veel te doen behalve zwemmen en bowlen (voor veel geld). Wel leuk als je een bootje bij je hebt, want op de fjord kun je leuk varen. Appartement zelf is leuk gelegen, maar indeling/inrichting vonden we matig, We waren met 4 personen en één daarvan moest op de slaapbank. Ook moet je een fiks bedrag betalen voor de eindschoonmaak, terwijl je er tegelijkertijd (via een A4-tje op de deur) op gewezen wordt het appartemente schoon achter te laten ...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Nooit meer, het einde van de wereld

Jagt
17-6-2010

Nooit meer, hier is echt het einde van de wereld. Totaal niets te beleven!

Lopen in de bergen is bijna onmogelijk tot de knieen in de modder of zo steil dat je dit beter bergbeklimmen kan noemen. Appartementen zien er aan de buitenkant zeer fraai uit maar aan de binnenkant valt het zwaar tegen. Muf stinkende douche, water wil niet weglopen, slechte onderhouds staat. Slechte kookgelegenheid minimaal uitgerust. Het restaurant is alleen maar een snackbar die om 6 uur al dicht gaat.

Gereisd met partner in juni 2010

mooie plek

hennie de Vries
24-6-2009

De ligging is erg mooi aan het fjord. De appartementen zijn netjes en schoon. Mo is een erg klein dorpje. De omgeving is fantastisch. Watervallen genoeg. Bergen met sneeuw,schapen,koeien op de weg en heel weinig verkeer. Er zijn vanaf mei 2009 nieuwe eigenaars. Deze mensen komen uit IJsland en zijn erg vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2009

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Modalen Sea & Leisure

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Modalen Sea & Leisure in Modalen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Modalen Sea & Leisure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.