Modalen

Reviews over Modalen

klein paradijs

Danielle,
    17-6-2011

Wij verbleven tijdens onze rondrit vier nachten in Modalen Sjo og Fritid appartement 206, boven de supermarkt, op de eerste verdieping. Trap naar boven, dus een paar keer op en neer lopen. Sommige appartementen hebben uitzicht op het fjord, maar deze kosten 300 NOK per nacht extra. We keken uit op het gemeentehuis. Niet zo'n ramp hoor, er zit nog een weg tussen en je kan in ieder geval van je af kijken, geen balkon trouwens. Kleine ruimte van zo'n 40m2, maar volgens meneer IKEA kan daar toch veel in. Geen waterkoker en vaatwasser, maar wel schoon en veel opbergruimte. Gratis wifi. Omgeving en weg er naartoe is prachtig alleen wel erg afgelegen. In het 'dorp' is niet veel te beleven, maar wel een leuke bestemming als je van rust en ruimte houdt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

De omgeving is grandioos, ons appartement niet.

John Wennips,
    24-7-2010

Wij verbleven in een appartement boven het restaurant. De meeste schrijvers hier verbleven in appartementen boven de supermarkt, die zien er leuk uit. Ons appartement was klein, niet schoon en stonk omdat de afblaas van de keuken boven ons raam was. De afzuiging dreunt naast het appartement. Het uitzicht is direct op het naastgelegen dak.

Het plaatsje is grandioos gelegen aan een fjord met veel (steile) wandelingen. De eigenaar van het restaurant organiseert veel. Dit is leuk maar niet om 4 uur 's nachts! (muziek).

Gereisd met partner in juli 2010

Geweldig

J Scheve,
    16-9-2008

Leuk eenvoudig appartement.

Supermarkt onder de appartementen.

Weg ernaartoe SCHITTEREND.

De moeite waard je moet je alleen wel bedenken dat 100 km in Noorwegen anders zijn dan 100 km in Nederland.

We zijn hier 1 week geweest en hebben genoten van de omgeving. ook Bergen was van hieruit goed te doen.

Gereisd met partner in augustus 2008

Stil maar prima

Henk,
    10-7-2008

De accomodatie is netjes, compleet en heeft een geweldig uitzicht over de fjord.

Rust is het woord, zoek je iets anders.... tja dan moet je hier niet zijn.

De supermarkt is zo slecht nog niet en het restaurantje gemoedelijk en voor Noorse begrippen redelijk geprijst.

Gereisd familie in juli 2008

Klein dorpje, niets te beleven

ada,
    26-6-2008

Klein dorpje, niets te beleven. Als je mazzel hebt heeft het app. uitzicht op het fjord anders kijk je tegen een gebouw aan. Omgeving wel mooi. Uitstapjes met de auto duren extra lang omdat het dorpje erg veraf ligt.

Gereisd anders in juni 2008
Modalen scoort een 7,4 uit 10, op basis van 10 reviews