Hotel Ullensvang

Hotel Ullensvang

Weer vandaag10°

We hebben een aantal aanbieders voor Ullensvang voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

2 reviews over Hotel Ullensvang in het Nederlands

2008

Topper: duur maar de prijs ten volle waard!

Frank
3-8-2008

Luxe hotel ( al generaties lang bezit van de familie Utne) met mooie kamers, lounges en een fraaie tuin aan de fjord, waar je bij mooi weer lekker kunt zitten. Er zijn gratis waterfietsen en roeiboten voor de gasten. Voor het eten kun je kiezen uit een a la carte restaurant en een buffet-restaurant (gezelschappen en (half)pension). Kwaliteit van het buffet is prima, maar het voorraadbeheer was soms wat slecht, waardoor gerechten niet meer werden aangevuld. Het hotel heeft voldoende eigen parkeergelegenheid buiten en in een parkeergarage van 3 verdiepingen. Op het terrein van het hotel staat de "componeer-hut" van Grieg, die hier vele jaren heeft gewoond.

Gereisd Met partner in juli 2008

Historisch hotel aan de fjord

Marc
2-8-2008

Hotel Ullensvang is prachtig gelegen aan de Sorfjord een uitloper van de Hardangerfjord, net buiten het kleine dorpje Lofthus. Heel mooi uitzicht op fjord en bergen vanuit een deel van de kamers. De andere heft van de kamers kijkt uit op de straatkant en de bergen; minder mooi maar ook niet echt onaangenaam. Heel aangenaam in de tuin aan het water bij mooi weer. Er hangt veel historie rond dit familiehotel (Edvard Grieg, de bekende Noorse komponist verbleef frequent in de omgeving). Heel mooi restaurant, maar de groepen (ja die zijn er spijtig genoeg ook) vliegen in een grote ruime zaal waar ze zich te goed doen aan het buffet (buffet goed maar niet onvergetelijk). De familie mikt tegenwoordig dus ook op het "grote publiek". Kamers verzorgd en met balkon. Dranken zoals overal in Noorwegen duur: biertje 8 euro, 0.5 l witte huiswijn 27 euro,... Het hotel is ideaal gelegen voor een verkenning van de mooie streek (de Hardangerfjord en de Hardangervidda, de hoogvlakte tussen Oslo en Bergen)

Gereisd Met vrienden in juli 2008

• BalsportenSquash
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ullensvang in Lofthus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ullensvang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.