Sorteren

Reviews over Lofthus

Fijne trekkerscamping

Jelle
    5-9-2017

Vier nachten gekampeerd op deze camping om de omgeving te ontdekken (onder andere Troltunga gelopen). Het was een kleine, maar toch drukke en dure camping. Echter was het uitzicht op het fjord geweldig. Het sanitairgebouw is wat verouderd en niet erg schoon. Verder zijn er weinig afwasplekken. Echter is het een camping waar ik zeker terug zou willen komen.

Leuke trekkerscamping

André
    14-8-2017

Wij hadden het mooiste plekje van de camping waarbij we uitkeken over het fjord. Echter nadat wij in de middag hadden rondgetoerd, stond inmiddels de hele camping vol en werkelijk elk plekje was bezet. Gelukkig hadden wij het uiterste hoekje en was dat mooi afgebakend.

Maar om op deze camping langer dan enkele dagen te staan, is geen aanrader. Voor wat grotere kinderen is er niets te doen.

Leuke trekkerscamping!

Marc
    2-8-2017

We hebben hier 3 nachten in een 4 persoons hytte geslapen.

De hytte is sober, maar de bedden zijn prima. Verder was er een koelkast en eenpits kookstel. De hytte was netjes zuiver.

Alleen het bovenste stapelbed is redelijk dicht bij het plafond waardoor je redelijk makkelijk je hoofd stoot.

Sanitair wordt goed bijgehouden en er zijn gezamenlijke kook- en afwasplaatsen wanneer je zelf geen pitjes bij hebt.

fantastiche plek

Diana Moelands
    19-5-2017

Kleine, rustige camping gelegen aan het Hardangerfjord. De tenten, campers en caravans staan onder de kersenbomen waarvan je naar behoeven mag plukken. Vanaf de camping loop je via een schitterende route zo de Hardanger vidda op. Geweldige plek!!

Perfect met de camper

Toine Mies
    18-5-2017

Dat het er prima vertoeven is met de camper.

Rustig, in de buurt van de Hardanger Vida

Lofthus scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews