Lofthus

We hebben een aantal aanbieders voor Lofthus voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lofthus voor je op een rij gezet:

Reviews over Lofthus

Kleine camping met mooi uitzicht

Noreen,
    30-7-2016

Het is een kleine camping in een tuin met kersenbomen en prachtige uitzicht op de fjorden. Er is voldoende sanitair. Er had wel nog een wasmachine en droger bij gekund. Ze hebben ook een privéstrandje, met nadruk op 'je'. Een kiezelstrandje van 20 cm diep en daarbij moet je ook nog een drukke straat over. Voor de rest gewoon genieten van het uitzicht, dat is het wel waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

zeer mooi tussen al het natuurschoon

doet er niet toe,
    10-8-2010

1 nacht op Lofthus camping geweest, Lofthus zelf is niet groot, voorzieningen zijn er volgens mij nauwelijks, maar ligt wel erg mooi tussen alle fruitbomen en zicht op de gletsjers. Tevens strategisch gelegen voor wie op Hardangervidda wil wandelen.

Kortom Lofthus ligt erg mooi, in hoogseizoen overal fruit langs weg te koop, is echter niet goedkoper dan in supermarkt.

Gereisd met partner in juli 2010
Lofthus scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews