Camping Ringøy

7,6

3 reviews over Camping Ringøy in het Nederlands

prima, maar niet nog eens

Sandra van Riet,
20-9-2018

Zelf een plekje zoeken, altijd leuk! In de avond komt de eigenaresse langs om het geld te innen, zorg voor contant geld. Mooi gelegen aan de doorgaande weg, maar gelijk aan een fjord. Wij hadden de pech dat er net een enorme grote groep van ongeveer 30 personen aankwam en dan zijn 2 toiletten voor dames en 2 douches wel erg weinig!

minpunt: geen speeltoestellen voor de kinderen aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Bijzonder(e) mooie natuur camping.

Henk Zwagerman,
25-8-2018

Wij vonden dit een prachtig mooie camping. De camping is basic; geen receptie, broodjes er. Als je aankomt ziek je zelf een plekje en dan kun je genieten van een prachtig uitzicht aan het fjord. De eigenares komt 's avonds afrekenen; contant betalen dus. Het sanitair is basic maar schoon. Je mag gratis gebruik van het bootje bij de steiger. Het kan wel spoken qua weer. Toen wij er waren twee dagen stortregens en stormen en je staat pal op de wind aan het fjord. Daarnaast temperaturen van 12 graden in hartje zomer. Voor een aantal tentkampeerders was het natuurgeweld te veel. Daar kan de camping niets aan doen natuurlijk, maad.wel.iets om rekening mee te houden.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prachtige gelegen!

kirsten
3-8-2011

Wauw, wat ligt deze camping prachtig aan het fjord! Vanaf alle plaatsen prachtig uitzicht over het water, doordat de camping terrasvormig is aangelegd. Er ligt een roeibootje waar je GRATIS een uur gebruik van mag maken! Het sanitair is flink gedateerd, maar wordt enorm goed schoongehouden. We hadden even problemen met de douche (alleen koud water) en dat werd gelijk opgelost. De volgende dag kwam ze vragen of het nu wel goed was gegaan met de douche. De eigenaresse komt 's avond tussen 8 en 9 langs, je betaald haar dan per dag contant. Je mag zelf een plekje uitkiezen en je hebt keus zat, want er is ruimte genoeg. Als je hier bent moet je absolut gaan wandelen naar de 4 watervallen bij Kinsarvik, maar ook vanaf de camping kan je wandelen, de hardangervidda op.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Ringøy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ringøy in Kinsarvik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ringøy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.