Camping Bravoll

3 reviews over Camping Bravoll in het Nederlands

Mooie, eenvoudige camping

Corinne
19-8-2016

Kleine camping gelegen aan het Hardangerfjord. Wij hadden een prachtige plek aan het water. Veel gasten zijn mensen met Campers dus blijven niet al te lang. Wij hebben 5 dagen met onze caravan daar gestaan en Bergen bezocht (ca 2,5 uur), Flåmbaan (ca 1,5 uur) en natuurlijk de vier watervallen in Kinsarvik (10 min. met de auto de berg op en daarna wandelend verder). Aan de overkant van de weg ligt een zwembad met een speelparadijs (Mikkel) voor m.n. wat jongere kinderen. Ons zoontje van 8 heeft zich prima jn het zwembad vermaakt.

Prima uitvalscamping voor leuke uitstapjes!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fijne kleine camping

A.Capel
22-6-2014

Fijne eenvoudige camping. Staat wel naast de doorgaande weg maar het verkeer is niet storend.

Gereisd met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein, eenvoudig, goed onderhouden, rustig

Maarten Riekerk
15-7-2011

Leuke, kleine, ouderwets eenvoudige, goed verzorgde en goedkope camping voor tenten en campers met ook een aantal (eenvoudige) blokhutten

Gereisd met vrienden in juli 2011

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bravoll in Kinsarvik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bravoll zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.