Hotel Best Western Kinsarvik Fjord

Hotel Best Western Kinsarvik Fjord

Weer vandaag-2°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Kinsarvik Fjord voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Best Western Kinsarvik Fjord in het Nederlands

de hotelkamers zijn een ware verschrikking

Renee
1-8-2016

De hotelkamers hadden 50 jaar geleden al gerenoveerd moeten worden, nooit eerder in zo´n vieze stinkende kamer gelogeerd op een rondreis, een aanfluiting, met de reisorganisatie is het toch niet helemaal oké en mijn vooroordeel is bewaarheid met dit hotel, nota bene onder Nederlandse leiding.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Top!

Sandra
24-9-2011

Dat ons verblijf hier (3 nachten) zo goed was, was grotendeels aan de Nederlandse eigenaar te danken. Samen met nog 4 andere gasten uit Nederland waren wij hier de enigen en kregen dan ook een speciale behandeling, gedekte tafels bij het ontbijt, eitjes werden op verzoek klaargemaakt... Maar verder is het ook een prima hotel, gratis parkeren, gratis internet, sauna... Top faciliteiten. Kinsarvik is een niet boeiende plaats en ook niet echt een handige uitvalsbasis als je een rondreis doet. Blijf hier dan ook niet langer dan 2 nachten.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed hotel

rombeek
8-7-2011

Dit hotel is prima. Schoon. Goede bedden. Ontbijt en diner waren prima. We zijn hier 1 nacht geweest. Over Kinsarvik zelf kunnen we geen oordeel geven.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Kinsarvik Fjord in Kinsarvik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Kinsarvik Fjord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.