Kinsarvik

Reviews over Kinsarvik

Uitstekende uitvalsbasis

Rob,
    16-6-2013

Het dorp zelf is helemaal niets aan. Je hebt er 3 campings, 1 supermarkt, een paar winkels en een soort zwemparadijs. De omgeving is echter ook paradijselijk. Het dorp is dan ook een uitstekende uitvalsbasis voor van alles en nog wat.

Gereisd met partner in Wed Jun 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig gelegen fjordendorp

Rinus,
    20-10-2011

Kinsarvik is prachtig gelegen op het punt waar de Hardangerfjord zich splitst in de Sörfjord en de Eifjord, het dorp is een echt verkeersknooppunt, je kunt er al of niet met de veerboot alle kanten uit om dit schitterende gebied te verkennen. Het dorp heeft voldoende faciliteiten maar is op het sobere 17e eeuwse kerkje na niet zo interessant. Via een steenslag weg die door het dal van de Kinsorivier oostwaarts voert komt men na 6 km bij de fraaie Tveitafoss waterval.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 1970 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Kinsarvik scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews