Camping Lone

14 reviews over Camping Lone in het Nederlands

Camping heeft mooie ligging

Mirjam,
2-8-2018

De camping ligt mooi aan het (vis, zwem, kano) water. Het inchecken ging vlot en keurig. Je mag zelf een plekje uitzoeken en dat klinkt leuk, maar wanneer je na 15.00 uur of 's avonds aankomt, is het echt zoeken en passen en meten om een plekje te vinden. Voor de plekken aan het water heb je een lange eleltriciteitskabel nodig.Zeker wel 50 m. Er zijn geen stroomaansluitingen bij het water. Het sanitair is prima. Gebruik van douchemunten. Afwassen kan in een kleine stuga en anders aan de andere kant van de camping. Wanneer het geregend heeft, wordt het gras erg drassig en de afwatering is slecht. Hierdoor kan het op droge dagen ook zompig blijven voor de tent en caravan. Er zijn echter ook grintplaatsen voor caravans. Er is een ruime tv kamer aanwezig en een klein speeltuintje. De kinderboerderij mag geen naam hebben, het is meer een konijnenhok. Wifi is redelijk. Ideaal; 2 supermarkten en een tankstation om de hoek. Bergen is 20 min. rijden met de auto

PRIMA!

Deanne,
27-6-2018

Vriendelijke receptioniste, schoon sanitair, mooie ligging, prima plaats voor camper op grond.

Prachtige plek aan het water vlakbij Bergen

Mooie plek voor enkele dagtochten in de omgeving,
4-8-2017

Mooie ligging. Ideaal om dagtocht naar Bergen te maken. Het was helaas erg nat vanwege hevige regenval. Daardoor kwamen enkele auto's vast te zitten. De beheerder zou meer kunnen doen om de modder te bestrijden zodat gras beter begaanbaar blijft.

Prima plek

Tieti,
24-6-2017

Lekker makkelijk met de bus naar Bergen vanaf de camping en 2 supermarkten 'om de hoek'. Nieuw sanitair, maar de waterbesparende douchekoppen in een veel te klein douchhokje viel tegen. Water niet regelbaar en m.i. Te koud. We hadden mooi uitzicht voor ons maar voor een caravan niet ideaal omdat we haringen lastig de grond in konden krijgen. Je staat op een soort parkeer terrein met vrijwel alleen maar campers.

Goede doortrekkerscamping

Marcel
15-7-2016

We hebben hier twee nachten gestaan. Camping was wel drassig. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Gloeiend heet water voor de afwas. Sanitair prima!

Mooi gelegen camping maar gravelplaatsen

janvm2010
19-7-2015

Bij aankomst was de receptioniste niet erg klantvriendelijk, een aflossing later deed het aanzienlijk beter. Wij kregen een plattegrond mee om een plaats te zoeken. Het gras was verboden terrein, er was een heel veld voor een caravanclub gereserveerd dus de keuze was zeer beperkt: 2 gravelvelden. De plattegrond suggereerde op het veld dat wij kozen 3 plaatsen maar dit bleek een illusie, achteraf kwamen er enige 10 tallen meest campers op staan. De auto moest naast de caravan staan maar als je er mee weg ging was er een zeer grote kans bij terugkomst daar een camper op te vinden. O. i. ontoelaatbaar omdat wij in de folder ( overigens bij de brandvoorschriften) lazen dat de minimale afstand 3 meter moest zijn. Daar was bij de receptie ook niets over gemeld. Later bleken er tientallen campers, zware en minder zware caravans en tenten wel op het gras te staan. Toch waren er nog kampeerders die ook deze restrictie hadden gekregen. Het uitzicht vanaf de plaats was overigens prima.

Prima uitvalsbasis tijdens motortour

RobVriens
1-2-2015

Wij mochten hier een nacht verblijven op onze rondreis door Noorwegen. We hadden een nieuwe hurtighut. Schoon en netjes. Mooie omgeving waar we ook nog een lekkere wandeling hebben gemaakt.

Nooit en nooit weer!

lyanne_me146
4-8-2013

Wij hadden een appartement (22 m2) geboekt voor 960 NOK per nacht. Erg duur! Het appartement was vies toen we aankwamen en slecht verlicht. De temperatuur buiten was overdag 27 graden waardoor het in het appartement meer dan 30 graden was. Na 18 uur kwamen er 3 busjes werklui aanzetten die meer dan de helft van het gebouw tot hun beschikking hadden. Gevolg hiervan: een appartement met uitzicht op het parkeerterrein. Sanitair is ouderwets en wanneer er mensen in het toiletgebouw onder de douche staan, heb jij bijna geen water meer. Ligging naast een benzinepomp met regelmatig een benzine/diesellucht waardoor het zitten op het (gezamenlijke) terras niet geweldig is. Van het personeel (receptie in het tankstation) alleen een sleutel van de accommodatie gekregen.

Waar deze prijs/kwaliteit verhouding op gebaseerd is, snappen wij niet. Dit was de duurste en kleinste accommodatie die wij deze vakantie gehad hebben.

Positief; busverbinding met Bergen en 2 supermarkten om de hoek.

Parkeerplaats??

Marijke
7-8-2012

Goede ligging voor bezoek aan Bergen en prima sanitair.

Wanneer je aan het meer kunt staan is het uitizicht mooi maar door drassige grond is dat met een caravan haast onmogelijk omdat je vast komt te zitten.

Door de drassige ondergrond konden we alleen parkeren op de verharde plaatsen en daar was het dringen. We stonden iets scheef en direct kwam de eigenaar dat we de caravan rechter moesten zetten (5 cm de neus draaien). Direct achter ons stonden de buren, doordat hun auto dicht op onze caravan stond konden we de watertank niet fatsoenlijk bijvullen.

Enige voordeel hier was dat we een plekje op de hoek hadden, aan een stuk gras, we konden onze luifel uitzetten zodat we nog even (droog) buiten konden zitten in de regen.

Voor wat je krijgt is deze camping veel te duur!

Een cmping of een parkeerplaats?

R. Jonker
26-7-2012

Deze camping is nabij Bergen langs de E580 en je kan vanaf hier ideaal Bergen bezoeken. Met een dagkaart (de Bergenpas) kun je naar de stad en de hele dag gebruik maken van het openbaar vervoer.

De camping is slecht, heel slecht. Het aanwezige gras is drassig en je komt er vast te zitten met de auto. De eigenaar vertelt dat je op het verharde deel moet gaan staan. Dit is net een parkeerplaats. Neem je een beetje teveel ruimte dan komt de eigenaar naar je toe, of je misschien wat dichter op elkaar kunt staan. Nauwelijks ruimte om je stoelen buiten te zetten. Een voortent of luifel, vergeet het maar. Doordat alles verhard is met stenen kun je geen haring in de grond krijgen.

Langs dezelfde weg liggen nog meer campings, rij door en sla deze camping over.

Om te voorkomen dat je meteen weg gaat, moet je vooraf betalen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lone in Haukeland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.