Camping Bratland

CampingWeer vandaag10°6°
Camping Bratland
7,8

15 reviews over Camping Bratland in het Nederlands

Fantastisch voor een bezoek aan Bergen.

Henk Zwagerman
25-8-2018

Dit was in onze rondreis niet de mooiste camping, maar voor een bezoek aan Bergen heel praktisch. Zo staan de caravans op een soort grind laan met een stukje gras voor elke caravan; niet "mooi" wel heel praktisch in zo'n regenachtig gebied. Ook het openbaar vervoer voor de deur en "de Bergenkaart" te koop bij de receptie is erg makkelijk. Met de Bergenkaart kun je onbeperkt met openbaar vervoer en zijn veel musea gratis; aanrader. Verder zijn de voorzieningen op de camping prima. Schoon en voldoende sanitair, verse broodjes etc.

Eigenaar zeer behulpzaam. Hij betaalde zelfs taxibusjes voor zijn gasten toen de openbaar vervoer bussen de hele ochtend door reden omdat ze vol zaten. Klasse!

Voor kinderen weinig te doen, maar die gaan vast mee naar de stad.

Voor herhaling vatbaat

Noor
19-8-2017

Wij hadden een hut Buen. Hoog op de camping gelegen, leuk huisje, met eigen wc en douche met een boven verdieping met een soort vide en een slaapkamer. Alles verder aanwezig in de hut, ook om te koken. Was schoon. De ligging voor naar Bergen is perfect, bushalte letterlijk voor de deur. Op de camping een winkeltje, ook broodjes in de ochtend. Op de camping is de Bergen - card te koop.

Goede camping

Vincent
11-8-2017

Leuke camping, met veel faciliteiten voor Campers en caravans, maar ook met ruimte voor kleine en grote tenten. Mooi gelegen, vlakbij Bergen.

Het sanitair is goed, en redelijk schoon. hoewel voor het hoogseizoen er wel vrij weinig WC's zijn is het schoon. Douchen met 10 nok munten. Brood en kleine boodschappen op de camping. Gastvrij en hulpvaardig personeel.

Vanaf de camping gaat er een OV bus naar Bergen 1x overstappen en in ongeveer 40 minuten ben je in het Centrum. De bus kan wel overvol zijn. Op de camping zelf is de Bergenkaart voor het OV te krijgen.

Let op je campingcard!

Heidi
5-1-2017

Gunstig gelegen voor een bezoek aan Bergen. Met de bus naar de rand van de stad, daar overstappen op de tram. Heen moet je een kaartje in de bus kopen. Terug aan de automaat op het tramstation. Daardoor kost de heenweg meer dan de terugweg. Bergen is een prachtige stad, een bezoek meer dan waard. De camping is redelijk, 10A stroom, gratis wi-fi en betaalde douches. Bij het inchecken moet je je campingcard afgeven. Deze wordt aan een briefje met je gegevens in een bak gezet. Bij uitchecken bleek aan ons briefje een verkeerde kaart te zitten. Onze kaart was verdwenen! Die zal omgeruild zijn met degene wiens kaart wij nu in handen kregen. (Zijn straatnaam leek op onze achternaam.) Erg vervelend omdat de vervangende kaart naar ons huisadres werd gestuurd. Dus als je hier naar toe gaat, controleer of je de goede campingcard terug krijgt.

De camping wordt gesplitst door een doorgaande weg, het is daardoor oppassen geblazen met oversteken van bijv. je tentplek naar het toiletgebouw. Vanaf de camping kan je met de bus naar Bergen, de bushalte is (spreekwoordelijk) voor de deur. De heenreis kostte ons (2 volwassenen) 100 kronen (buskaart in de bus kopen) en de terugreis kostte ons 72 kronen (buskaart kopen bij de automaat bij de tramhalte).

Op de camping is gratis Wifi aanwezig, het personeel is behulpzaam, er is een keukentje op de camping waar je je maaltijd kan bereiden en het sanitair is schoon. Er is een klein assortiment aan producten, o.a. broodjes te koop bij de receptie.

Mooie huisjes

Dan Aalbers
29-7-2016

Camping dichtbij Bergen met nieuwe huisjes ( jaar 2016) Gratis Wi-Fi en tuinset met bbq.

goed uitgangs punt naar bergen

Ente
26-8-2015

bus stopt voor de deur en je krijg goede informatie

Fijne camping als je op doorreis bent

A.Capel
22-6-2014

Camping is staat dicht bij de doorgaande weg dus je zit zo weer op route naar je volgende vakantie plek of je dagje Bergen

Goede uitvalsbasis

Diana
29-7-2013

Prima camping als doortochtcamping. Keurig en schoon sanitair, vriendelijke leiding en goede camping voor campers. Goede camping als uitvalsbasis voor een bezoek aan Bergen.

Over het algemeen een fijne ervaring gehad op deze camping. Sanitair was relatief modern en schoon, er was een fijn keukentje aanwezig (die echter helaas al om 9 uur dichtging) en een grote gemeenschappelijke kamer. Ook werden we goed geholpen toen we na sluitingstijd nog moesten aankomen. Echter was het niet echt een camping voor tenten. De veldjes waren erg klein, waardoor alle tenten toch al snel (zeker zo in het hoogseizoen) dicht bij elkaar stonden. Ook was het voor ons, omdat we geen auto hadden, een groot nadeel dat de camping zo ver uit het centrum lag en dat de bus hierheen zeker niet erg vaak reed. Dit bracht wel weer het voordeel dat de camping aan een leuk meertje ligt. Al met al gewoon een fijne camping om Bergen te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bratland in Haukeland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bratland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.