8,8

4 reviews over Camping Espelandsdalen in het Nederlands

Paradijselijke plek!

Joyce,
16-11-2017

Prachtige plek met ongelofelijk mooi uitzicht. Geweldige wandeling naar de waterval gemaakt en heerlijk kanoën op het meer. Veel te zien in de omgeving, zoals indrukwekkende ijsvlakte van de Osafjellet (te bereiken via Ulvik, vraag desnoods het VVV). Prima, verwarmd sanitair. Aardige camping eigenaresse die deze camping 'erbij' doet en overdag meestal werkt. Er hangt een briefje met telefoonnummer en anders kunnen de vaste gasten die aan het meer staan misschien helpen. Ondanks de regen heel erg genoten van deze plek. Niet verder vertellen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

We staan langs het water op kleine plaatsen. Het terrein wordt slecht onderhouden. De weg zit vol kuilen en ziet er niet uit. Op onze plaats is ongelijk en er blijkt stront te liggen! Bij het sanitair hangt een nare lucht. Allemaal niet erg voor een nacht en voor een redelijke prijs: 175 NOK incl. electra. Er is niets te doen, aangezien de camping eenzaam ligt, maar dat zal voor sommige kampeerders juist een pré zijn. Wij vinden de sfeer niet fijn en het een ongezellige camping. De ligging krikt het totaalcijfer op!

Gereisd met partner in juli 2015

dit is echt vrijheid

oldtimers
3-11-2011

Hier kamperen was voor ons genieten van de vrijheid. Het sanitair was boven verwachting. Als je aankomt rijden kun je dat niet zien.

Ook heb je een schitterend uitzicht vanuit je caravan en iedereen zwaait naar je als ze komen langs rijden.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Mooie verassing in de bergen

Niek
25-7-2010

Op weg van Voss kwamen we hier terecht. Schitterend gelegen aan een bergmeertje en centraal gelegen ten opzichte van de Hardangerfjord en de Hardangervidda. Zeer betaalbare hutten.

Gereisd met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Espelandsdalen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Espelandsdalen in Granvin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Espelandsdalen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.