Hotel Quality Voringfoss

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Voringfoss voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Quality Voringfoss in het Nederlands

Prachtig hotel

R.v.S.
3-6-2012

Ook van buitenaf een prachtig en goed onderhouden hotel die geheel van hout is opgebouwd. Het enige minpuntje is, dat er in het cruise seizoen elke dag een enorm schip aanmeerd en het fantastische uitzicht vanaf het hotel op het fjord danig belemmerd.

Gereisd Met partner in mei 2012

Wauw!

S. Vanhauten-Linders
      16-8-2010

Prachtig hotel met fantastische ligging. Onze kamer was, zonder overdrijven, gigantisch (+/-10 meter lang). Mooi uitzicht over de fjord vanaf het eigen balkon bij de kamer. We hadden extra betaald voor fjord-zicht en halfpension. Geen seconde spijt gehad van deze keuze. Ook de kleinere kamers zagen er keurig uit en kan ik iedereen aanraden. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten (buffet). Het uitzicht is en blijft het meest spectaculair. Het dorpje Eidfjord is klein, maar genoeg mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving (waterkrachtcentrale, watervallen, wandelen enz)

Gereisd Met partner in januari 2010

prachtige ligging aan fjord

W. Senden
      1-7-2009

Dit hotel is in 2001 gebouwd en ligt fantastisch aan het eind van het fjord. Zeer comfortabel ingericht en bijzonder vriendelijk personeel. Grote cruise schepen meren aan vlak voor het hotel. Onze kamer met geweldig uitzicht op het fjord was zeer goed, minibar was niet gevuld maar drank kon bij de receptie verkregen worden. Er zijn prima bedden, een complete badkamer met ligbad, zeer uitgebreid ontbijt en 's avonds in buffetvorm met veel vissoorten. De plaats zelf is klein en er is niet al te veel te doen. Wel een mooi uitgangspunt voor tochtjes in de prachtige omgeving. Kamers aan de oostkant kijken niet uit op fjord maar op de parkeerplaats, dat kan minder zijn.

Gereisd Met partner in juni 2009

2007

Geweldige omgeving

Arie de Lange
      13-8-2007

Geweldige omgeving. Aardige, behulpzame mensen. Je zit op een redelijk punt om diverse dagtripjes te maken.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Voringfoss in Eidfjord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Voringfoss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.