Camping Kjaertveit

Meer camping info

6 reviews over Camping Kjaertveit

• 2019
    5Peter04-07-2019

Zeer matig vanwege sanitair en wifi

Ligt mooi aan het water. Als het regent vrij modderig. Sanitair erg matig, 1 douche voor de heren, met vieze ruimte om je om te kleden, geen waterafvoer. WiFi betaal je apart voor maar werkt nauwelijks. Om de 2 minuten uit en aan zetten. Lijkt niet echt geïnvesteerd te worden. Voor Noorse begrippen erg matig.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

9tanjacalon25-07-2012

De boothuisjes: echte pareltjes

Wij hebben niet op de camping gestaan maar we verbleven in een van de 3 boothuisjes (cabins). Tot onze verbazing bleken dat echte pareltjes te zijn. Zeer mooi gelegen, direct aan het water met een leuk ruim terrasje met zitmeubilair. Het huisje zelf was groot en had eigenlijk alles. Een vaatwasser, wasmachine en droger, koffiezetapparaat, oven. Het was heel ruim, schoon en gezellig. Er waren 2 slaapkamers, een met een stapelbed voor 3 personen en een hemelbed voor 2. Erg leuk was de zolder die redelijk ruim was waar ook 2 bedden stonden die groot genoeg waren voor kinderen. Voor een kleine vergoeding heb je prima wifi.De eigenaar zelf is vriendelijk en bakt iedere nacht heerlijke broodjes. Niet heel goedkoop maar bijzonder lekker. Overdag zit er een meisje wat prima engels spreekt. En: de huisjes waren prima geprijsd voor wat ze bieden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Hans23-09-2011

Mooi gelegen!

Deze camping afgelopen zomer (2011) bezocht en er 3 nachten gebleven met tent. Is ons goed bevallen. Afwassen is lastig (alleen heel heet water), sanitair matig. Wel gelegenheid om de was te doen, was in ons geval handig. Hardangervidda en Voringfossen op rij-afstand.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 6Rob01-09-2011

Mooie ligging, voorzieningen en sanitait slecht.

De camping is op zich mooi gelegen aan de fjord. Echter de eigenaar spreekt moeilijk duits en engels en maakt weinig schoon. De sanitaire voorzieningen met alle respect zijn ronduit vies. Afgebroken tegels, dikke zwarte schimmelranden. Voor kinderen is er een klein zwaar verouderd speeltuintje. Ik zou er niet weer naar toe gaan.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8groenenboom26-11-2010

een topper

deze camping is top erg rustig en aan het water (fjord)

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8famwullink12-08-2010

Camping met zeer mooie ligging

Een camping in Eidfjord direct aan het water gelegen. Mooie ligging en het centrum op loopafstand. Wij vonden de staat van het sanitair verouderd en er werd niet echt schoongemaakt. Voor het oog werd er wat opgeruimd. Neem wel een paar stukken hout mee om de caravan enigzins waterpas te krijgen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010