Weer vandaag10°-2°

5 reviews over Camping Kjaertveit in het Nederlands

De boothuisjes: echte pareltjes

tanjacalon
25-7-2012

Wij hebben niet op de camping gestaan maar we verbleven in een van de 3 boothuisjes (cabins). Tot onze verbazing bleken dat echte pareltjes te zijn. Zeer mooi gelegen, direct aan het water met een leuk ruim terrasje met zitmeubilair. Het huisje zelf was groot en had eigenlijk alles. Een vaatwasser, wasmachine en droger, koffiezetapparaat, oven. Het was heel ruim, schoon en gezellig. Er waren 2 slaapkamers, een met een stapelbed voor 3 personen en een hemelbed voor 2. Erg leuk was de zolder die redelijk ruim was waar ook 2 bedden stonden die groot genoeg waren voor kinderen. Voor een kleine vergoeding heb je prima wifi.De eigenaar zelf is vriendelijk en bakt iedere nacht heerlijke broodjes. Niet heel goedkoop maar bijzonder lekker. Overdag zit er een meisje wat prima engels spreekt. En: de huisjes waren prima geprijsd voor wat ze bieden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Mooi gelegen!

Hans
23-9-2011

Deze camping afgelopen zomer (2011) bezocht en er 3 nachten gebleven met tent. Is ons goed bevallen. Afwassen is lastig (alleen heel heet water), sanitair matig. Wel gelegenheid om de was te doen, was in ons geval handig. Hardangervidda en Voringfossen op rij-afstand.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De camping is op zich mooi gelegen aan de fjord. Echter de eigenaar spreekt moeilijk duits en engels en maakt weinig schoon. De sanitaire voorzieningen met alle respect zijn ronduit vies. Afgebroken tegels, dikke zwarte schimmelranden. Voor kinderen is er een klein zwaar verouderd speeltuintje. Ik zou er niet weer naar toe gaan.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een topper

groenenboom
26-11-2010

deze camping is top erg rustig en aan het water (fjord)

Gereisd met partner in augustus 2010

Camping met zeer mooie ligging

famwullink
12-8-2010

Een camping in Eidfjord direct aan het water gelegen. Mooie ligging en het centrum op loopafstand. Wij vonden de staat van het sanitair verouderd en er werd niet echt schoongemaakt. Voor het oog werd er wat opgeruimd. Neem wel een paar stukken hout mee om de caravan enigzins waterpas te krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kjaertveit in Eidfjord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kjaertveit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.