Hotel Eidfjord

Mooie locatie

Marion
6-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het Eidfjord Fjell & Fjord Hotel is een net, maar vrij eenvoudig hotel met uitzicht op het fjord. Met de Hardangervidda in de "achtertuin".

Je moet alleen van bijna zeeniveau telkens naar de hoogvlakte toe rijden.

Mooie maar ook drukke route.

Het hotel heeft goede kamers, met tv en draadloos internet.

Het eten is goed, helaas maar één keuze. Op zondag geen buffet en werd ook niet medegedeeld.

De prijs van zowel de kamers als deelname aan het buffet is aan de hoge kant.

2008

Zeer gastvrij

Ingrid
3-7-2008

Volledige naam is Eidfjord Fjell & Fjord Hotell, niet te verwarren met het Quality Hotel.

Het personeel is ontzettend gastvrij en vriendelijk en doen een stapje extra. Koffie en thee kan gewoon de hele dag gepakt worden, staat klaar voor de gasten. Helaas kan er in juli en augustus niet gegeten worden, in juni hadden ze een kleine kaart.

2007

Prachtige omgeving en wandelmogelijkheden ook kleine

Geert Oldenbeuving
13-9-2007

Prachtige omgeving en wandelmogelijkheden

ook kleine dagtochten mogelijk

2006

Hotel Voringfoss Quality hotel

Piscador Mariette
9-9-2006

Hotel Voringfoss Quality hotel. Groot maar toch een gezellig hotel. Als individuele reiziger zaten we in een afzonderlijke eetzaal en niet tussen de bus-toeristen(rustig) Wij hadden een zeer ruime kamer met terras en zicht op de fjord. Heerlijk buffet. Prima service.

We maakten prachtige wandelingen op de Hardangervidda (naar Valurfossen en Hardangerjokulen)

2005

Prima hotel, leuke frisse kamers, vanaf het terras een prachtig uitzicht over het fjord en het dorpje. Verder is hier niet zoveel te doen, behalve de hardangervida en de rallarvegen, een prachtige fietsroute naar Finse. Heel goed te doen in 1 dag op en neer. Het hotel heeft een fantastisch buffet 's avonds. Aanrader !

We hebben een aantal aanbieders voor Eidfjord voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eidfjord in Eidfjord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eidfjord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.