Vakantiehuis

Hans
14-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Leuk vakantiehuis. Wij hadden nummer 6 met goed uitzicht op de fjord, hoewel nummer 5 het mooiste uitzicht heeft. Heel veel privacy, op het terras aan je huis zit je vrijwel helemaal vrij. Mooi stuk gras om het huis heen, ook leuk dat het dak begroeid is met gras. Andere huisjes liggen inderdaad minder gunstig. Huisjes 5,9,6 liggen het gunstigst! Inrichting is gedateerd, maar voldoet. Wij hadden met twee personen de beschikking over drie slaapkamers. Voordeel is dat je het huis zelf kunt schoonmaken, nadeel is dat het hierdoor (geen professionele schoonmaak) op details niet helemaal 100% schoon was toen wij arriveerden (bijv. oven). Het dorp Eidfjord ligt op 5 kilometer (geen leuk looppad erheen jammer genoeg). De omgeving is schitterend! Zie mening bij het plaatsje. Nadeel vonden wij de weg die langs het parkje loopt (niet dicht langs ons huis overigens), niet heel erg druk maar toch een minpuntje.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Hut 1 (type A), verkeerde keuze: GEEN uitzicht over fjord (alleen onkruid) en ligt aan de drukke weg naar Eidfjord. De hut zelf was op zich ok. Omgeving: - wandelen naar Valurfossen/Hedlo vanaf Holjo - Voringfossen waterval - gele wandelroute door Eidfjord

Gereisd Met partner in juli 2010

We zaten in hut nr 1 (type A), verkeerde keuze: geen uitzicht over het fjord, maar wel over prachtig onkruid. Ook lag het direct aan de drukke weg naar Eidfjord. Gelukkig was hut zelf op zich goed. Omgeving: - wandelen naar Valurfossen/Hedlo vanaf Holjo - Voringfossen waterval - gele wandelroute door Eidfjord

Gereisd Met partner in juli 2010

De huisjes hebben een schitterend uitzicht aan het fjord. Genoeg ruimte in en om het huisje. De inrichting is eenvoudig, maar voldoet prima.

Gereisd Met vrienden in juli 1989

Fantastisch en gezellige plek, mooi huisje

Ilona Duursma
18-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit huis stond geweldig in de natuuur. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. Mooie omgeving.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie ligging en uitzicht, eenvoudige inrichting

Fam.v.Berkel
15-6-2009

De huisjes hebben een schitterend uitzicht aan het fjord. Ze hebben genoeg ruimte in en om het huisje. De inrichting is eenvoudig. Het schoonmaakwerk kan beter. Het is een mooie omgeving om van de natuur te genieten!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2009

2008

Prachtige ligging, mooi ingericht huis. Alleen als minpunt kleine tv. Eidfjord is leuk en mooie wandelmogelijkheden.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 03 2008 18:10:38 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Eidfjord Hyttegrend

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Eidfjord Hyttegrend in Eidfjord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Eidfjord Hyttegrend zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.