Eidfjord

Reviews over Eidfjord

Ideale rustplek.

R. v. Slegtenhorst,
    31-5-2012

De laatste aanlegkade van onze Fjordencruise was Eidfjord een klein rustgevend dorpje die uitziet over een werkelijk schitterend Fjord. Via de plaatselijk vvv ook een bezoek gebracht aan de Voringfoss watervallen en met het toeristentreintje de omgeving doorgereden. Ook om de wandelen met of zonder gids is goed te doen in het dorpje zelf staan ook diverse kunst opjecten. Mede door het fantastische weer hebben we volop genoten van Eidfjord.

Gereisd met partner in Thu May 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een prachtige natuur in Noorwegen

Mechteld Laarhoven,
    2-4-2008

Wat een prachtige natuur in Noorwegen. Ook het weer viel ons erg mee. Sommige "hyttes" stonden echt op een geweldige locatie, midden in de natuur, met een eigen strandje met barbeque gelegenheid. Wij hebben erg genoten van de rust en natuur, alleen het 's avonds buiten zitten konden we wel vergeten vanwege de kou. Overdag wel lekker in korte broek kunnen wandelen! Kortom een superland, met geweldige natuur. Reken echter niet te veel op leuke terrasjes of gezellige restaurantjes, de sfeer moet je zelf maken!

Gereisd met partner in augustus 2007

Prachtige omgeving; waar we een huisje hebben gehuurd aan

Ineke en Henk ten Cate,
    21-7-2007

Prachtige omgeving; waar we een huisje hebben gehuurd aan het Eidjord; onze verbazing was groot dat in het water wij de zeehonden en dwergwalvissen zagen rondzwemmen.Prachtig gelegen; niet ver van de Hardangerviedda;We gaan oktober 2007 weer; zoeken daar onze "medelanders" in Eidfkrd Oevre op (o.a. pannekoeken eten.Foto's spreken voor zich.

Gereisd met partner in oktober 2006
Eidfjord scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews