Reviews over Eidfjord

De boothuisjes: echte pareltjes

tanjacalon
    25-7-2012

Wij hebben niet op de camping gestaan maar we verbleven in een van de 3 boothuisjes (cabins). Tot onze verbazing bleken dat echte pareltjes te zijn. Zeer mooi gelegen, direct aan het water met een leuk ruim terrasje met zitmeubilair. Het huisje zelf was groot en had eigenlijk alles. Een vaatwasser, wasmachine en droger, koffiezetapparaat, oven. Het was heel ruim, schoon en gezellig. Er waren 2 slaapkamers, een met een stapelbed voor 3 personen en een hemelbed voor 2. Erg leuk was de zolder die redelijk ruim was waar ook 2 bedden stonden die groot genoeg waren voor kinderen. Voor een kleine vergoeding heb je prima wifi.De eigenaar zelf is vriendelijk en bakt iedere nacht heerlijke broodjes. Niet heel goedkoop maar bijzonder lekker. Overdag zit er een meisje wat prima engels spreekt.

En: de huisjes waren prima geprijsd voor wat ze bieden.

Prachtig hotel

R.v.S.
    3-6-2012

Ook van buitenaf een prachtig en goed onderhouden hotel die geheel van hout is opgebouwd.

Het enige minpuntje is, dat er in het cruise seizoen elke dag een enorm schip aanmeerd en het fantastische uitzicht vanaf het hotel op het fjord danig belemmerd.

Mooi gelegen!

Hans
    23-9-2011

Deze camping afgelopen zomer (2011) bezocht en er 3 nachten gebleven met tent. Is ons goed bevallen.

Afwassen is lastig (alleen heel heet water), sanitair matig. Wel gelegenheid om de was te doen, was in ons geval handig.

Hardangervidda en Voringfossen op rij-afstand.

een topper

groenenboom
    26-11-2010

deze camping is top erg rustig en aan het water (fjord)

Prima ligging !

Hans
    14-9-2010

Leuk vakantiehuis. Wij hadden nummer 6 met goed uitzicht op de fjord, hoewel nummer 5 het mooiste uitzicht heeft. Heel veel privacy, op het terras aan je huis zit je vrijwel helemaal vrij. Mooi stuk gras om het huis heen, ook leuk dat het dak begroeid is met gras. Andere huisjes liggen inderdaad minder gunstig. Huisjes 5,9,6 liggen het gunstigst! Inrichting is gedateerd, maar voldoet. Wij hadden met twee personen de beschikking over drie slaapkamers. Voordeel is dat je het huis zelf kunt schoonmaken, nadeel is dat het hierdoor (geen professionele schoonmaak) op details niet helemaal 100% schoon was toen wij arriveerden (bijv. oven).

Het dorp Eidfjord ligt op 5 kilometer (geen leuk looppad erheen jammer genoeg).

De omgeving is schitterend! Zie mening bij het plaatsje. Nadeel vonden wij de weg die langs het parkje loopt (niet dicht langs ons huis overigens), niet heel erg druk maar toch een minpuntje.

Eidfjord scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews