Kleine hotelsWeer vandaag22°17°
Hotel Thon Sandviken Brygge

We hebben een aantal aanbieders voor Thon Sandviken Brygge voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Thon Sandviken Brygge in het Nederlands

2007

Modern hotel met niet al te ruime kamers

Michel
20-8-2007

Modern hotel met niet al te ruime kamers. Ontbijt is goed van kwaliteit maar te weinig personeel aanwezig om goed te laten verlopen.

Gereisd Familie in Mon Aug 20 2007 02:13:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadZwembad

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thon Sandviken Brygge in Bergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thon Sandviken Brygge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.