Hotel Strand

6.1Voldoende

Noorwegen, Hordaland, Bergen

Op vakantie geweest naar Strand?

6.1Voldoende

• Sauna

14 reviews over Hotel Strand

• 8Wil15-06-2012

Prima hotel! Niets op aan te merken!

Hotel Strand ligt tegenover de Vismarkt. Ideaal dichtbij het centrum dus.

We hadden hier heel mooi weer. Hebben aan de overkant van de kade iets gegeten. Prijzen vallen hier erg tegen! Maar ja, we hebben nu eenmaal vakantie en dit moet je voor lief nemen.

Hadden een zeer ruime kamer, met een voorkamertje waar een tafeltje, stoeltje, bank en bureau met stoel stond. We hadden de kamer aan de achterzijde, dit was wel minder, maar toch prima. Mooier was het als we aan de voorkant hadden gezeten. Maar voor één nacht hebben wij beslist niet gemopperd.

Ontbijt was prima, ook niets op aan te merken. Er lag genoeg en werd regelmatig aangevuld.

Een hotel wat ik zeer zeker kan aanraden.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8Mirjam23-07-2010

Aanrader als kai klaar is, nieuwe gedeelte vragen

Hotel moeilijk te bereiken omdat de kade voor het hotel volledig verbouwd wordt, nieuwe riolering etc.Straat lag open alleen lopend te bereiken langs afrastering. 2x geweest tijdens 1 vakantie: Hotel bestaat uit oud en nieuw gedeelte wat een enorm verschil is. 1e keer kamer in nieuw gedeelte , mooie kamer uitzicht op binnenplaats was minder. Geen restaurant aanwezig, wel ontbijt buffet wat prima verzorgd is wel wat kleine drukke ontbijtzaal waar het snel warm wordt. Lift van nieuwe gedeelte stopt niet op etage van ontbijtbuffet, dus even een trap op of trap af wat makkelijker gaat. 2e keer kamer in oud gedeelte, 1e kamer was rokerskamer, we kregen na bezwaar meteen een andere kamer. Echt oud gedeelte, uitzicht op binnenplaats, raam kon niet open maar er stond een ventilator op de kamer. Oud versleten linnengoed. nieuwe gedeelte is stukken beter.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Ria Sleutelberg30-11-2009

Niet meer, middenin een verbouwing

Het Strand Hotel in Bergen is prima gelegen, maar daar houdt het dan ook op! Mijn kamer was op de bovenste verdieping en boven mijn hoofd werd geboord en puin gestort door een lange afvoerbuis. Het was om 7 uur 's morgens al een vreselijke herrie. Raam kon niet open, vanwege puin dat anders naar binnen kwam. Lassen voor je raam, is toch niet mijn idee van een comfortabele hotelkamer. Dat kan allemaal gebeuren, alleen wil ik dat dan wel vantevoren horen, bijv. als je incheckt. Weinig welwillende receptionist, die niet eens wist dat het boven zo'n lawaai was en ook niet de moeite nam om zich op de hoogte te stellen. Het ontbijtbuffet was zeer matig en werd ook niet op tijd bijgevuld. Ik hoef hier nooit meer te logeren.

Alleen gereisd in november 2009

• 8Rene20-09-2009

Hotel aan de Jachthaven

Hotel Strand ligt aan de jachthaven van Berghen in de omgeving en op loopafstand van cafe's en restaurants. Voor het hotel is een parkeerplaats die in de vroege ochtend als markt wordt gebruikt. Toen ik er was, regende het (zoals zovaak in Bergen) en was het erg rustig. De hotelbar is rustig, donker maar wel gezellig. Personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt was uitstekend. In overvloed is alles aanwezig. Kamer zijn ruim, goed en schoon. Goed hotel.

Alleen gereisd in november 2004

• 8Machteld en Jacques19-08-2008

Unieke plek

Een hotel op een unieke plek in Bergen. Je steekt over en je staat middenin het centrum! Vanaf het dakterras heb je een grandioos overzicht (zie foto's) van alle highlights van deze gezellige stad. Twee zaken vielen echter tegen bij dit hotel: In hun folder staat aangegeven dat ze over een eigen parking beschikken, maar dat bleek niet het geval te zijn. Je bent dus aangewezen op een gemeentelijke parkeergarage een stuk verderop. De andere, relatieve, tegenvaller was de kwaliteit van de kamer. Die bleek heel simpel te zijn.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 5J. Lette12-08-2007

Voor en na reis met Hurtigruten hier 2x verbleven. Zeer matig hotel met ongeinteresseerd personeel. Ontbijtzaal(tje) is helemaal een ramp. Genoeg niet bezette tafels, maar die worden gewoon niet opgeruimd. Na 15 jaar ervaring in Noorwegen was dit een van de slechtste hotels

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Ton taris17-08-2006

Perfecte ligging. Kamers in oude gedeelte goed , maar douche te klein bemeten. Kamers waren niet echt schoon (asbak nog gevuld )

Gereisd met partner in augustus 2005

• 8Fam Landzaat www.fam-landzaat.nl13-06-2006

Het Strand hotel ligt schitterend gelegen midden in de stad en als je een kamer aan de voorzijde heb kijk je uit over de wereldberoemde vismarkt van Bergen...... top locatie !!!! Het hotel is een vernieuwd oud hotel met alle charme in een modern jasje gegoten . Het enige minpuntje was in de ontbijtzaal . . . dikke stoflaag op de verwarming en op de vensterbanken bij de grote ramen De prijs voor een overnachting is zeker niet overvraagd ..

Gereisd met familie in april 2005

Hotel Strand info