Pension Riplegarden Sommerpensjon

Pension

1 review over Pension Riplegarden Sommerpensjon in het Nederlands

Goed alternatief voor een duur hotel.

Floor
22-1-2010

Groot, goed onderhouden, chalet-achtig huis, in woonwijk, op iedere verdieping verschillende kamers en gezamenlijke, ruime huiskamer. In de huiskamer TV, bankstellen, keuken waar je zelf kunt koken, uitgerust met divers keukengerei, magnetron, vaatwasser, verschillende gezamenlijke koelkasten, keukentafel, etc., maar weinig sfeervol. In de huiskamer een PC met vrij toegankelijk internet. Wij hadden een tweepersoonkamer met extra bed voor een kind, waardoor het wat krap bemeten was. Wastafel op de kamer. Kamers en gezamenlijk sanitair waren schoon, bedlinnen wordt gratis verstrekt. Ramen konden slechts op een kier open, maar ja, in Bergen is het meestal niet zo warm. Het pension lijkt te worden beheerd door een stel dat ook in het pension woont en weinig Engels spreekt. Onduidelijk of er meerdere vaste bewoners zijn. Kortom, een net en schoon adres. Je kunt er gratis parkeren, echter niet veel parkeerruimte in de straat zelf. Wel lastig te vinden, navigatiesysteem was zeer welkom!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Riplegarden Sommerpensjon in Bergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Riplegarden Sommerpensjon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Riplegarden Sommerpensjon scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.