Hotel Radisson Blu Norge

HotelWeer vandaag18°14°
Hotel Radisson Blu Norge

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Norge voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Radisson Blu Norge in het Nederlands

Prima hotel

S
22-7-2012

We hebben 3 nachten in dit hotel geslapen

Plus:

- centrale ligging

- prima en uitgebreid ontbijt

- ruime kamer

- gratis filmkanaal op tv (kinderfilms, recente bioscoopfilms)

- koffie en thee op kamer

- klein zwembad

Min

- door de centrale ligging kan het wat gehorig zijn

- op sommige plekken is het hotel een beetje gedateerd (wij vonden dat net leuk)

Heerlijke plek

Jenibry
11-12-2011

Hotel heeft alles wat het nodig heeft. Goed en snel wifi door het hele hotel. Lekker centraal vanaf station en centrum, leuke uitvalswegen. Mooie omgeving na slechts een kwartiertje lopen. Ligt in autoluw centrum. Goede verbinding met de luchthaven door eigen busvervoer.

Zoals altijd SAS hotel is top

John
20-5-2010

Midden in centrum. Ruime kamers.Goede service. Erg behulpzaam personeel.

2007

vlak bij de vismarkt, parkeergarage onder hotel. Wifi op de kamers. zeer goed ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Norge in Bergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Norge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Norge scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.