Appartement Jacobs

Appartement Jacobs

Appartement

1 review over Appartement Jacobs in het Nederlands

2008

Mooi appartement. Wij sliepen echter aan de achterzijde boven het terras van het cafe/restaurant. Daar het warm was hadden wij de ramen open en konden de kinderen en wij niet slapen tot 1.30 uur ´s nachts. ´s Ochtends werden we tussen 7.00 en 7.30 uur gewekt door respectievelijk drankenhandel, papier- en vuilnisophaaldienst.

Verder zijn er geen parkeerplekken beschikbaar, in de buurt kan je de auto betaald parkeren. ´s Ochtends om 8.00 uur tot 17.00 uur moet de meter bijgevuld worden.

Appartement was schoon en redelijk netjes ingericht. Bed was aan de krappe kant +/- 1,80 meter.

Gereisd familie in augustus 2008

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jacobs in Bergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jacobs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.