Appartement InCity

Appartement InCity

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor InCity voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement InCity in het Nederlands

Midden in de stad!

S. Vanhauten-Linders
24-9-2009

Deze accommodatie hebben we inmiddels 2 keer geboekt en 2 keer naar grote tevredenheid. Pluspunten: midden in de stad, eigen keukentje, betaalbare wasserette, mooie ontbijtruimte, openbare parkeergarage om de hoek. Minpunten: receptie niet altijd bemand (maar wel vriendelijk), het schoonmaakpersoneel is laks maar wordt hierop aangesproken door het andere personeel (betekent niet dat het vies was, maar wel dat bijvoorbeeld de handdoeken gewoon NIET werden verwisseld terwijl een bordje aan de deur hing met het verzoek het wel te doen). De kamers aan de voorkant hebben een prachtig uitzicht over een druk plein met uitgaansleven, mocht je van veel rust houden zijn de appartementen aan de achterkant van het gebouw beter, maar daar is het uitzicht niet zo mooi (binnenplaats tussen veel hoogbouw). Het ontbijt wordt beneden in het restaurant geserveerd, mooie ruimte en voor ons prima eten. Mocht je uitgebreid willen ontbijten is het aanbod zeer beperkt.

Gereisd met partner in september 2008

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement InCity in Bergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement InCity zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.