Pension Citybox

3 reviews over Pension Citybox in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Els
16-11-2017

Het hotel leek van binnen geheel gemoderniseerd. Alles was selfservice en het in- en uitchecken was eenvoudig.

De ligging is goed, 5 min lopen van Byparken en 10 min lopen van Brygge.

De supermarkt zit aan de overkant van de weg. Het hotel is schoon! In de lobby kan je drinken uit een machine kopen. Ik ben er nu 2x geweest en zal een volgende keer zeker weer Citybox boeken.

Oude reviews (archief)

Prima goedkoop hotel

Bas
13-11-2009

Het hotel is heel erg basis en ziet er niet zo hip uit als op de site. Maar voor de prijs die je betaalt is het prima. De kamer die wij hadden (vier personen) was ok, bedden waren goed. Beneden is er algemene ruimte die je kunt gebruiken om te eten enz. Zoals gezegd is er geen personeel aanwezig en gaat alles automatisch. Het is ongeveer 10 min. lopen naar het centrum. Als je niet al te duur uit wilt zijn is Citybox zeker een optie!

Perfecte budget optie

johan de Vette
16-6-2009

Reserveren doe je via internet. Inchecken via een computer terminal in de centrale hal. Waar je ook betaald met je creditcard. Heb behalve de schoonmaakster geen ander personeel gezien. Kamer is groot en licht met een paar goede bedden

Ontbijten kan je in een koffieshop naast het Pension.

We hebben een aantal aanbieders voor Citybox voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Citybox in Bergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Citybox zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Citybox scoort een 8.63 uit 10 op basis van 3 reviews.