Hotel Basic Bergen

4 reviews over Hotel Basic Bergen in het Nederlands

het is er fantastich

ria potuyt
10-4-2016

heel gezellige stad, en super hotel.

ligging is dubieus

Marloes
6-6-2013

Het hotel is dichtbij het centrum van Bergen, dus prima loopafstand! Het hotel ligt boven een bar! Dit gaf bij ons 2 van de 3 nachten (ma en di) enorm veel overlast van muziek en geschreeuw buiten. Van 23 uur tot 3uur snachts was het bar en boos. Nu begrijp ik waarom er oordopjes op de kamers lag.

Ten tweede, we hadden een invaliden wc en douchestoel. Ook een fohn, alleen waren de stopcontacten verstopt achter het koelkastje, en het nachtkastje, laag bij de grond. Dus wilje je haar fohnen dan moet je op de grond gaan zitten, ver van de spiegel.

goed hotel

Vandersteene
19-8-2012

mooie kamer, centrale ligging, lawaai van de straat

goed en degelijk

Vandersteene
19-8-2012

Zeer centraal gelegen, mooie kamer, wat straatlawaai

We hebben een aantal aanbieders voor Basic Bergen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Basic Bergen in Bergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Basic Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.